Vysoké Tatry 2017

Ahoj, minulý víkend (27.-29.1.) jsem byla ve Vysokých Tatrách.


Vyjížděli jsme v pátek brzo ráno (cesta trvala přes 7 hodin).
Odpoledne jsme byli na místě.
Jeli jsme do Starého Smokovce na lanovku, která vedla na Hrebienok (1285 m). Nahoře byl krásný výhled do okolí.




Na vrchu jsou vystavené ledové sochy, které vytvořili umělci z různých zemí (Slovensko, ČR, Island, Velká Británie...). Byly tam dva stany, v nichž byly vetší expozice. V prvním medvědi, trojský kůň, ledová královna apod.

Takovéto stany

Méďové



A v druhém obrovský ledový palác :O :3. Bylo to úžasné :333.





Sochy byly samozřejmě i venku :).
Pisa

Mozek a srdce



Z ledu byl také vybudován velký trůn, na který jsme si mohli sednout :), ale klouzalo to :D. Pak jsme jeli do hotelu.

Večer nad Starým Smokovcem.


Druhý den jsme jeli do Štrbského Plesa. Znovu bylo krásné počasí, takže se bylo na co dívat :-), krásné a vysoké velehory v záři slunce. Mají tam krásnou biatlonové trasy :3!!

Měli tam obrovského, hodného psa. Prý místo medvěda :D.

Zpátky jsme šli přes jezero Lake.


Ještě jednou jsem si vyjela lanovkou na Hrebienok, vzala si s sebou boby a dolů si to frčela po bobech :D. Mají tam super bobovou/sáňkařskou dráhu až úplně dolů :). Cca 2,5 km. Jelo to teda šupem, já jsem zastavovala, abych mohla fotit. Příště už pojedu šusem :D. Už to mám nafocené :). Taky jsem se jednou s někým srazila, najeli do mě zezadu, ale naštěstí to bylo v pohodě.




Potom jsme se jeli podívat na svahy do Tatranské Lomnice a na vlakové nádraží. Mají tam úplně jiné vlaky než u nás. A budovu mají s cihlami, po anglicku :). Když jsme se vraceli, tak jsme narazili na Restauraci Stará Máma :D. Dobrý název :D. A pak jsme jeli zpět na pokoj. Večer jsem si s taťkou zahrála ping-pong a pak jsme šli spát.





V neděli jsme dopoledne vyrazili na cestu. Podívali jsme se ještě na některá lyžařská střediska.


Ždiar je krásné místo :)

Cestou jsme uviděli krásného chladnokrevníka v ohradě. Zastavili jsme a šla jsem si ho poňuchat :). Byl moc hodný :3.




Ještě jsme se jeli kouknout na Spišský hrad - z dálky.


A pak hurá na dlouhou cestu domů.
Na slovenských dálnicích jsme nepotkali ani jednu kolonu! Úplná pohoda, málo aut, klid :). Cestou jsme se rouzloučili s horami, viděli Gerlachovský Štít.


Cesta byla dlouhá a náročná, trvala skoro 7 hodin.


Myslím, že to byl povedený výlet :). Škoda, že s námi nejela sestra Hanča (byla nemocná) :(. Já to pak také chytla, ale už jsme OK. Na Slovensku bylo skoro stejně sněhu jako u nás :D, čekali jsme teda více. A teploty byly skoro taky větší, než u nás :D. Ale vyšlo krásné porasí a bylo to fajn :). Spoustu jsem toho viděli a těšíme se, až se tam zas někdy vydáme :).


S sebou do Tater jsem si vzala dva modely. Fotky budou v příštím článku :).


My tento týden máme prázdniny :). Budu u koníků :3. Kdy máte prázdniny vy? A už máte nějaké plány :)? My tento rok máme jako první, protože minulý jsme je měli jako poslední.

Mějte se pěkně a u dalšího článku ahoj :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky