Fair play?

 Ahoj, vítám Vás u dnešního článku :-)! Pomalu ale jistě se blíží zkoušky, tak se učím. Do toho pracuji na praktické části diplomky (pozorování žáků, rozhovory s třídním učitelem, asistentem, rodiči). I když píšu rychle, tak přepisování rozhovorů dá opravdu zabrat :D Jeden trval dokonce hodinu a půl :D! Musím zaťukat, mám štěstí na skvělé lidi. Vždy si s nimi hezky popovídám. I když se s většinou vidím poprvé v životě, vládne uvolněná atmosféra :). Měla jsem možnost zapsat si státnice z matematiky už teď v květnu (už nebudeme mít matematický předmět, takže si je můžeme udělat dopředu). Některé spolužačky toho využily, ale já ne. Budu mít zkoušky (nejvíce ze specializace z HV, která měla být oddechová... Spíš nám tu HV znechutí...), do toho mi začaly zápasy, takže skoro každou sobotu budu na tenise. Tak jsem si řekla, že si je zapíšu až na konec srpna, kdy budu mít větší klid na učení. Nechci to odfláknout. Ano, někdo si možná řekne, že by se mu o prázdninách nechtělo učit, ale já věřím, že se k tomu dokopu. Bude to určitě lepší, než teď, kdy se učím na zkoušky, dělám praktickou část na diplomku a ještě jezdím na zápasy. O prázdninách mám sice pár akcí (2 tábory, tenisový kemp), ale bude rozhodně více času, než teď. Snad bude hezké počasí a budu se moct učit na terase, nebo v přírodě. Při slunném počasí to jde vždycky lépe :). Takže až udělám zkoušky, dám si chvilku oddech  (hrozně se těším, až si přečtu třetí díl Šikmého kostela!) a potom se vrhnu na matematiku. 

V sobotu jsme měli první tenisový zápas. Jeli jsme do Vodňan. Tamější tým máme rádi, vždycky si hezky popovídáme a zápasy probíhají v přátelské atmosféře. Bohužel se většina týmu proměnila a ty úplně nehráli fér... Troufnu si říct, že mám natrénováno. Na to, že je teprve začátek sezóny, tak hraju v trénincích hezky. Soupeřka ve dvouhře byla bohužel nad mé síly. Ze začátku jsem se snažila hrát agresivně, ale ona všechno doběhla, vrátila a ještě dobře umístila. Takže jsem se "vyházela". Změnila jsem taktiku - pinkala jsem s ní. Ona opravdu všechno vrátila a ještě dobře umístila, takže nemělo šanci zakončovat míč, když by tam stejně byla a já jsem akorát tak riskovala. Tak jsme si pinkaly. Některé výměny byly opravdu hodně dlouhé, ale bohužel jsem udělala skoro vždycky chybu já :D. Samozřejmě mě to mrzelo. Když se člověk cítí v tréninku dobře a pak mu vůbec nevyjde zápas, ale musím ocenit soupeřku, že fakt byla lepší a zasloužila si vyhrát. Ve čtyřhře to bylo jiné. S kamarádkou jsme vedly 3:2. Potom jsme game prohrály, takže to mělo být 3:3, ale soupeřky řekly, že stav je 4:2 pro ně! Hádaly jsme se, ale ony neustoupily. Nechápu takovou nespravedlnost! Jasně, každý se někdy splete, ale nejhorší na tom je, že ony si byly vědomy toho, že nás "ořezaly"! Trenér říkal, že se o tom pak bavily, moc dobře to věděly... Po zápase jsem šla okolo nich, bavily se s nějakým pánem, a říkaly: ,,V 1. setu jsme se strašně bály..." Přišla jsem blíž a hned přestaly mluvit, takže to je jasný... Je mi z toho špatně. Rozhodilo nás to a set jsme prohrály 2:6. Chápete? 2:6 i když jsme měly vyhrané 3 gamy!! Potom nás to ale nakoplo, 2. set byl hodně napínavý. V jednu chvíli jsem měla hroznou "ponorku", vůbec jsem se nemohla trefit do míče, všechno šlo do autu, nebo do sítě. Naštěstí mě spoluhráčka podržela. Druhý set jsme vyhrály v tiebreaku (tiebreak = zkrácená hra. Při stavu 6:6 se hraje do 7 bodů)! Tiebreaky pro nás byly do té doby zakleté. Ani jeden jsme snad nikdy nevyhrály. Je to o pár míčích a když "zaspíte" začátek, už se to těžko dohání. Třetí set se ve 4hře hraje supertiebreak (velký break = do 10 bodů). Takže zase další tiebreak :D! Jeden už jsme prolomily, tak zkusíme i ten druhý. A víte co? Ono se to povedlo!!! Vyhrály jsme!!! Měly jsme obrovskou radost! Po tak strašně nefér chování soupeřek by nás opravdu HODNĚ mrzelo, kdybychom prohrály. Ale my jsme to zvládly, otočily jsme a slavíme vítězství :)! Na zápasy jsme bohužel jako tým prohrály těsně 4:5. V sobotu je další zápas, tentokrát doma proti Kaplici. Už budeme počítat nahlas, aby nedošlo k nějakému nedorozumění, jako ve Vodňanech (nemáme žádného rozhodčího, ani sběrače míčků. Všechno si počítáme a míče sbíráme sami). Chybama se člověk učí. Poučily jsme se. Držte nám, prosím, palce :). Snad vyjde počasí. Před týdnem bylo ideální tenisové - okolo 20 °C, ani zima, ani teplo, tak akorát, chvílemi teda foukal vítr, což bylo dost nepříjemné. Teď je sice hezky, svítí sluníčko, ale hodně fouká. Snad se vítr do soboty uklidní. Hlavně, aby nepršelo :D. 

Na závěr přikládám pár fotek od koníků, malého ptáčka v budce u hřbitova, rozkvetlé šeříky při pondělním cyklovýletu a žluté kosatce u katedry TV :)














Děkuji moc za přečtení článku. Mějte se krásně :) Těším se na Vás příště, ahoj ;)!

Komentáře

  1. To mě mrzí, ale jsem rád, že jste nakonec vyhrály. Já bych jim nakonec nepodal ani ruce, ale dokážu si představit, že by to otočily proti vám. Příště to chce nějaký doprovod, který bude počítat. Jinak krásné fotky. Ať se daří nejen ve škole! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tam měly trenéra, který to počítal s námi, ale pravda bohužel nezvítězila, což je strašný :( díky moc :)!

      Vymazat
  2. to jako vážně? Neuvěřitelný... tohle není sportovní chování a doufám, že už se nebude opakovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, máš toho teď opravdu hodně. No budu ti držel palce, ať se ti podaří vše podle tvých přestav :) Chování soupeřek je teda hnus. Hlavně, že jste jim to nedarovaly a nakonec vyhrály :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Míšo :)! Jo, pěkně nás naštvaly! Byly jsme rády, že jsme vyhrály. Tahle prohra by nás hodně mrzela

      Vymazat
  4. přeju štěstí u zkoušek i v tenise! :) ty fotky koníka jsou nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já vždy koukám, kolik toho stíháš! :) Jinak to chování je fakt hnus...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty toho taky stíháš hodně moc! Přesně tak... :(

      Vymazat
  6. Tak to by mě teda vytočilo doběla :(( Takové chování ve sportu. Jinak krásné fotečky. Přeji klidné, květnové dny :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky