Oblíbené odkazy !!!!! A tak dále !

Ahojky !

Kdyby jsi někdo chtěl dát můj blog o Breyerech do Oblíbených odkazů, tak ať mi napíše na e-mail tohoto blogu o Breyerech : ranc-u-breyeru@seznam.cz !


A tak dále !
|
ˇ

Mám se SUPROVĚ ! Už se moc těším na letní prázdniny 2013 !

Moji Breyeři se mají dobře !

Návštěvnost tohoto blogu o Breyerech :
Nevím, jestli sem ( na tento blog o Breyerech ) vůbec někdo chodí :(, když nenajdu žádný komentář u nějakého článku, můžete napsat cokoli, jak se Vám to líbí ... , ale když nenajdu žádný komentář u nějakého článku na mojem blogu, tak mně to opravdu mrzí :(. Nechci aby u každého článku bylo 100 komentářů, to opravdu NE ! Ale aspoň nějaký komentář u někajého článku by mně opravdu potěšil ! Když vídím, že mám nějaký nový komentář ( u nějakého článku ) tak jsem moc ráda, že aspoň někdo zavítal na můj blog. Takže chci moc poděkovat Všem, kteří píší na tento můj blog k článkům komentáře !

Trošku jsem se rozepsala, mno :D.

Nechci aby Vás tento článek nějak naštval, to opravdu ne! Ale chtěla bych, aby na tento blog někdo zavítal !

Možná, možná, možná budu mít nového Breyera ! Ale ještě to nevím jistě !

Mějte se hezky !

Ahojky !

Komentáře

Oblíbené příspěvky