Dědeček

Ahoj, omlouvám se, že píšu po delší době, ale mám teď smutné období. Ve čtvrtek nás opustil milovaný dědeček 😭💔🕯🕊

Měl krásný, dlouhý život. Poslední dobou se hodně zhoršil. Samozřejmě čekáte to nejhorší, ale vždycky Vás to překvapí. Naštěstí jsme se stihli rozloučit. Jsou to takové protichůdné pocity - na jednu stranu chcete, aby jste se stihli rozloučit, na druhou nechcete, aby dlouho trpěl... Poslední dny už byl v kómatu, selhaly mu ledviny. Každý den jsme ho v nemocnici navštěvovali... Nechci psát více podrobností, moc nás to všechny bolí. Mám na něj nádherné vzpomínky, o ty se s Vámi podělím.

Když jsme byly se ségrou malé, bral nás na procházky, ukazoval nám přírodu, jak se která rostlina, nebo živočich jmenuje. Na dobrou noc nám povídal historky ze svého dětství, jak rybařil, apod. Byl to velký milovník přírody, myslím, že po něm máme se ségrou rády přírodu a zvířata. Jeho děda jezdil na koni v armádě za 1. světové války. Vždycky budu mít s dědou spojené bonbóny Klokanky a Besipky. Rád nám je kupoval. Hanča s dědou chodila rybařit. Společně jsme jezdili na chatu, kde děda pečoval o svou oblíbenou zahrádku. Nedílnou součástí léta bylo také sbírání hub. Nikdy nezapomenu na akci Ptačí zpěv, která probíhá pravidelně na jaře. S ornitology se jde procházkou přírodou, posloucháme ptáky, určujeme je apod. Na konci byl dobrovolný test. Mohli jsme si na pomoc půjčit odbornou literaturu. Děda ji nechtěl. Všechny odpovědi řekl z hlavy. Nedávali jsme si žádné šance, prostě jsme to jen zkusili, ze zajímavosti. O to větší bylo překvapení, když nám o týden později volali, že jsme vyhráli! Děda strčil svými vědomostmi všechny do kapsy! Vyhráli jsme krásný ptačí kalendář. Hodně mě také podporoval při tenise, často se na mě chodil dívat, sledoval aktuální dění, vždycky se ptal, jak se mi hrálo. Byl to můj největší fanoušek! S babičkou bydleli naproti škole, takže jsem vždy po škole za nimi chodila, byly to krásné časy! Poslední roky nám kupoval sušenky, dal nám je při každé návštěvě, vždycky jsem si je brala na svačinu na tenis nebo na koně. Dodnes mi Kit Kat a Tribit připomínají dědu. Koupili jsme si je, na jeho památku... Byl to nejúžasnější děda, nejslušnější člověk, kterého jsem kdy potkala 💗! Nikdy, ale opravdu NIKDY jsem ho neslyšela říct sprosté slovo! Strašně moc nám chybí, ale víme, že na nás shora dohlíží a už ho nic nebolí. 🙏

Dědečku, moc na Tebe všichni myslíme, milujeme Tě! 💕

Rozloučení proběhne v pátek 22.3. Přesně 2 roky od tragické smrti Lukáše, náhoda??

Komentáře

  1. Upřímnou soustrast tobě i celé rodině😥😥

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímnou soustrast... Když mi odešla babička, jako by se zbořil celý svět. Loučení je vždy těžké..

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný a dojemný článek o dědečkovi. 🖤 Upřímnou soustrast. 🖤

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímnou soustrast.Mi umřel před půl rokem 90letý tatínek,ještě pořád to hodně bolí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. To je nádherný věk. Dědečkovi bylo 86...

      Vymazat
  5. to je mi moc líto :( upřímnou soustrast

    OdpovědětVymazat
  6. Leninko, upřímnou soustrast. Moc mě to mrzí, mám naprosto husí kůži. Když vidím fotku ručky s křížkem z nemocnice, hned jsem si vzpomněla na svou zuboženou babičku v nemocnici. Nejhorší byla dálka, která nás dělila, ale stihla jsem se rozloučit. Toto jsou bolestivé události. Nejmilejší zůstanou navždy v našich srdcích. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Janičko <3. Je dobře, že ses stihla rozloučit, to je, myslím, hodně důležité. Souhlasím s Tebou, v našich srdcích je napořád!

      Vymazat
  7. Leničko moje milá, je mi to tak líto! Píšeš o dědečkovi tak moc krásně, až to bolí, vrací mě to do chvil, kdy jsem přišla o milovanou babičku. Upřímnou soustrast tobě i tvé rodině, přeji vám všem hodně sil... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, Janinko! <3 Loučení jsou moc těžká...

      Vymazat
  8. Upřímnou soustrast, Leni :( Prožila jsem něco podobného se svým dědečkem, který mi už taky odešel, milovala jsem, jak mi povídal třeba o vesmíru... Byl to taky skvělý člověk... Vím, že tě to teď moc bolí :( Krásně jsi o něm napsala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Terezko <3 Dědečkové umí tak krásně vyprávět...

      Vymazat
  9. Upřímnou soustrast celé rodině. Člověk se na odchod svých blízkých nikdy nemůže připravit...

    OdpovědětVymazat
  10. To mě moc mrzí, upřímnou soustrast <3 Jak jsi sama psala, aspoň dědu už nic nebolí... I když s tím člověk počítá, vždycky ho to zasáhne :(

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, je mi to líto. Pro celou rodinu je to vždycky těžké období, ale máš na dědečka nádherné vzpomínky, napsala jsi to moc hezky, určitě má tam nahoře radost. Měj se hezky, myslím na tebe, pá 💗

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky