Mnoho informací + 10 000 návštěvníků :)!!

Ahoj, zdravím vás u dalšího článku. Tento článek bude spíše informativní :).


Jak jistě víte, minulý týden jsme byli na soutěži v psaní na klávesnici. Povedlo se to :). Já jsem vyhrála, Hanča 2. A celkově naše družstva zvítězila v družstvech. Naši žáci se umístili na 1., 2.,3.,4. a 6 místě:)!
Stupně vítězů - naše škola :)! Nalevo (z vašeho pohledu) mistryně světa v psaní na klávesnici, paní Helena Zaviačičová, vedle ní její manžel, který tento program vymyslel.

Potom ve čtvrtek jsme byli v Drážďanech, vyjíždělo se v 5:30 od naší školy. Prvně jsme navštívili zámek Moritzburg, kde se natáčela Popelka :). (Byly tam kočáry s koňmi a měli tam popelnice, na kterých bylo napsaná PFERDEÄPFEL , jsem blbá, opravdu jsem si prvně myslela, že se budou sbírat jablka pro koně :D - demence!! Jo, jsou to koblihy, měli na to takovou popelnici, chtěla jsem ji vyfotit, ale nestihla jsem to :( :D).
Moritzburg byl opravdu nádherný :)! Před ním byl velký střevíček a byly tam i české peníze (no, není se čemu divit :)). Za 1 Euro jsem si koupila povolení k fotografování, opravdu to stálo za to... :)


Pak jsme si jeli prohlédnout Drážďany, jsou opravdu moc pěkné :-). A šli jsme na historický trh, kde se může člověk i vykoupat v historických neckách. Přemlouvali jsme učitele (že by mu tam půjčili i ty proužkovaný plavky), že mu to zaplatíme, ale nedal se :D :D :D. Když jsme tam byli, nikdo se nekoupal, ale o víkendu se na to prý čeká fronta :D.

Navštívili jsme Zwinger.

Pak jsme šli na vánoční trhy. Co krok, to Čech (berte to s nadsázkou, ale 20 jsme jich tam určitě potkali - nepočítáme sebe :D), je to kousek od českých hranic. Vánoční trhy moc pěkně svítily a byly strašně velké! Vyhlídla jsem si stánek s trdelníky, že se tam za chvilku vrátím, samozřejmě, že jsem ho i přes veškerou snahu nenašla -_- :D! Nevadí :D. Máme samozřejmě hrneček :). Z Drážďan jsme odjížděli okolo půl šesté a domů jsme se dostali okolo půl jedenácté. Byl to moc pěkný výlet, moc se mi líbil :).


A pak byl pátek - čerti ve škole. Naše "parta" se sešla už před sedmou, abychom všechno stihli. Je docela obdivuhodné, že děti na prvním stupni si na ty čerty dovolují, no… Ale bylo to dobré :). Přikládám 2 fotky. Na první je celá naše skupina - včetně pana školníka, který je vždy nejlepší čert 3:) (y)! Z pohledu fotografa - Hanča je vedle Mikuláše vlevo a já úplně vpravo (mám v ruce pytel). Na druhé fotce mě asi poznáte :D :).
A v sobotu jsme šli strašit na náměstí. Dětí bylo požehnaně! Byli tam i kotlíky, takže jsme si pak s Hančou míchali koštětem :D :). PS: Náš trenér (na koních) je starosta :D, takže to uváděl :P! Jak nás hnedle poznal :D :D :D.

Byl to opravdu velice náročný týden!

No a přesáhli jsme hranici 10 000 návštěvníků na tomto blogu! Moc vám všem děkuji, je to váš podíl, díky moc :* <3, jste skvělí!!!
Dva Screeny :D..

A jinak už máme dárky hotové, už jsou připravené i v obálkách, takže je zítra pošleme :).

Co vy, jak vnímáte vánoční atmosféru? Už pečete :)? My jsme minulý víkend (4.-5.) pekli cukroví s tetou a dnes jsem pekla s babičkou, zítra budu taky :).

V pátek a sobotu jsme byli v Praze, navštívili jsme Žižkovskou věž :) (máme takovou každoroční tradici, že vždy okolo Vánoc se jezdíme dívat na vánoční Prahu :)). A poprvé jsem se v sobotu svezla na Fríském koni (v Pecínově). Byl to krásný zážitek. Jak klusá, to vás tak nadhazuje, jako by vám to pomáhalo při vysedávání, zkusila jsem si i pracovní klus :).

A samozřejmě nesmím zapomenout na odkaz na více fotek z Drážďan, TADY.



Mějte se krásně a u dalšího článku AHOJ!

Komentáře

Oblíbené příspěvky