Dárky od rančerek

Ahoj, tak jsem se nakonec rozhodla, že prvně dám článek s dárky od rančerek a až potom článek o Harrachově :).

Dárky jsme dostaly celkem od 6 rančerek + my navzájem :). Všem mooc děkujeme za krásné dárečky a nádherné dopisy :3, moc nás to potěšilo!
Nebudu to brát popořadě (jako od koho nás přišly nejdříve), protože jeden den se nám ve schránce sešly asi 4 obálky.

Ohlávka od Ruffi

Krásnou červenou ohlávku jsem dostala od Ruffi :), děkuji moc :*. Andymu sedí jako ulitá :)!

Provazová ohlávka a dečka od KonyGilli

Krásnou sadu pro SCH jsem dostala od KonyGilli :), mooc děkuji. Loa si ji už přivlastnila :).

Výstavní ohlávka a uzdečka od Jeife

Krásnou výstavní ohlávku a uzdečku jsem dostala od Jeife :), mooc děkuji :*. Annie je parádnice :).

Provazové kůže od Kami B.B

Pěkný materiál (provazové kůže) jsme dostaly od Kami B.B. Moc děkujeme, určitě co nejdříve využijeme :).

Provazová ohlávka od Haník

Od Haník jsem dostala krásnou červenou provazovou ohlávku :), moc díky Hani :*.

Provazová ohlávka od Betty

Krásnou provazovou ohlávku jsem dostala od Betty :), moc děkuji <3!


Ohlávka od Šíši
Krásnou ohlávku jsem dostala od Šíši. Moc děkuji :)*. Nechápu, jak jsi tam nalepila ty krásné kamínky :O!



Děkuji moc všem za krásné dary a nádherné dopisy, udělali jste mi obrovskou radost :)!!


_______________________________________________________________________________________________________________

Společně s dárky od Jeife mi přišla i objednávka - oranžová deka, ohlávka a vodítko pro Delu.
Je to nádherné :3, mooc děkuji!!! <3



Ve školním kole recitační soutěže jsem skončila na 3. místě. Do okresního kola postupovali první dva. Ale nevadí :)...



AHOJ :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky