Vánoce 2015 + poohlédnutí za rokem 2015 a (možná) předsevzetí do roku 2016

Ahoj, omlouvám se za zpoždění s článkem o Vánocích.

Vánoce u nás proběhly pěkně :). Ranč byl/je nazdobený do vánoční atmosféry. Dárky pro koníky na našem ranči dodělám na začátku ledna, udělám pár dek :).


Přikládám fotku vánočního ranče. Více fotek TADY.

  • Vánoce

A jak tedy probíhaly Vánoce v naší rodině? Každý rok jsou s námi u stromečku prarodiče, za což jsme moc rádi. Stromeček máme v obýváku, který je spojený s jídelnou, takže večeříme u stromečku. Zvoneček zazvonil v 18:52 (schválně jsem se dívala na hodiny). Šli jsme se podívat na stromeček, ale ještě nerozbalovat! Prvně večeře :). Pamatuji si, jak jsme byly menší, byly jsme strašně nedočkavé a chvátaly na příslušníky rodiny, aby už konečně dojedly večeři :D. A co že jsem pod stromečkem našla? Krásné tričko s koníkem, obrázek koně (kreslil mamky známý, moc se mu to povedlo), nové rajtky, knížky, mikiny, pyžamo, nový mobil a KEMP SE ZUZANOU HEJNOVOU :)!!!!! To jsem si moooc přála :3. Model jsme žádný nedostala, možná si koupím v půli roku nějakou novinku, která by se mi líbila, to vám napíšu v dalším (nevím jestli už v příštím) článku.

Možná někteří víte, že máme s Haníkem narozeniny 4 dny před Štědrým dnem (20.12.), takže to máme s Vánoci hodně u sebe, ale narozeniny vždy slavíme nějaký ten týden před, protože 20., to by bylo opravdu nadoraz před Vánoci. A to jsem dostala knížky a k narozeninám bylo i listopadové finále Fed Cupu :). No a v lednu si jdeme pro občanku...
V kolik u vás zvoní zvoneček? Co jste dostali vy, pod stromečkem?
  • Poohlédnutí za rokem 2015

- 14.2.2015 - moje první LS (VLS Praha) :))!!
- 14.2.2015 - Schleich kůň - CM od Mazla - Honey
- 17.3.2015 - Schleich kůň (novinka 2015) - Loa
- 16.4.2015 - moje 1. Classic jezdkyně (BH) - Terka
- 22.6.2015 - Breyer Classic - Delaware - Dela
  • Předsevzetí z roku 2015

Předsevzetí z roku 2015:
1) Mít Classic jezdkyni, kterou si moc přeji. -> Ano to se povedlo, jsem za to moooc ráda :).
2) Jet na LS. -> Ano, bylo to super a doufám, že to nebyla moje poslední.
3) Pokročit ve vyrábění. -> No, to nevím, možná tak v dekách :D, a i to silně pochybuji. (Deky, které jsem posílala na Vánoce pro rančerky)
4) Stále sbírat -> Ano :)!
  • Předsevzetí do roku 2016


1) Stále sbírat
2) Mít nějakou novinku 2016 (ještě nevím, jestli SCH nebo BH)
3) Potkat se s rančerkami :) (LS)

  • Silvestrovský výšlap na Javořici

Možná jste viděli v 19:00 hodin v Událostech (včera) reportáž o Silvestrovských výstupech. Reportáž byla z nedalekého kopce a na konci reportáže byla zmínka o výstupu na Javořici, kam jsme šli včera my :). Bylo hoodně lidí, každý rok jich chodí čím dál tím víc. Minulý rok jich bylo 5 000! Byla to pěkná procházka, ale hoodně foukal vítr (ale to jen na louce). Přes louku nám přeběhlo stádo muflonů!! Divokých, ta louka nebyla nijak ohraničena! Ten jeden byl tak krásně zbarvený a měl hodně zatočené rohy. Bohužel jsem je ale nestihla vyfotit.
Fotila jsem na tety nový foťák se kterým jsem fotila poprvé, samozřejmě jsem si zkusila i makro :). Více fotek ZDE.

PŘEJI VÁM ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016!! :)


Tento článek jsem chtěla napsat ještě před půlnocí, ale co se stalo? Večer jsme byli u tety a strejdy. Když jsme odcházeli (bylo před 23:30), tak nám s Hančou strýc řekl, ať se koukneme do chlívka, jestli se už ovce nechystá… Když jsme tam přišly, byly tam dvě krásná jehňátka :3! (Prvně jsem si všimla jen jednoho). Jsou to slečny, takže se prý budou jmenovat Hanča a Lenča :D :). To je nejkrásnější dárek před novým rokem. Před 23:30 se narodila krásná, zdravá dvojčátka jehňátka :). Domů jsme přijely ve 23:54, takže jsem jen tak tak stihla hodiny.
Fotky jehňátek TADY.

Videa jehňátek TADY a TADY (jedno je kratší, jen 15-ti sekundové, delší mi to tam nešlo dát, ale jedno je celé :) - to na FB)


Komentáře

Oblíbené příspěvky