Překvapení

Ahoj. Je tady odhalení překvapení, které jsem v minulém článku na konci nakousla.

Před dvěma týdny jsem na FB stránce Prodej Breyer a Schleich objevila příspěvěk jedné slečny, která prodávala Breyera Onyxe. Moc se mi líbí a když byla tato šance, ihned jsem se běžela zeptat rodičů :-). Ti povolili
Takže než mi model rodiče schovají, musela jsem toho dostatečně využit :-).
Odpoledne jsem vzala foťák a model a šla ven fotit. Venku už je pěkné podzimní počasí (když není zrovna kosa :D, ale to prostě k podzimu patří :-)). Na podzimu mám nejraději, jak se krásně zbarvují listy

A už konečně k fotkám :-). Vás teda napínám :D.
Malá ukázka




Podzim <3


Více fotek ZDE


K tomuto modelu ještě nemám vymyšlené jméno.
Do prosince o něm neuslyšíte, protože bude schovaný.


PS: Zítra jedu HESU kemp (na kterém jsem již jednou byla - letos v únoru - článek ZDE). HESU je sportovní akademie, atletky a mistryně světa v běhu na 400 metrů překážek, Zuzany Hejnové. Tentokrát je kemp v Sušici a je od pátka do neděle.
Už se moc těším na skvělé lidi, kteří tam jsou


Mějte se krásně a u dalšího článku ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky