TAG o hudbě

Ahoj, už hoodně dlouho tady nebyl nějaký TAG (Challenge). Tak ho sem přidávám :-). Viděla jsem ho u Kiwik a tak se ho též zúčastním.

1. Styl hudby, který je mi blízký.
Já poslouchám všehochuť. Co je v rádiu, co se mi líbí a co mne zaujme. Nemám nějak vyhrazený styl. Ale je blízký popu.

2. Hudební skupina, která provázela mé dětství.
Určitě Zdeněk Svěrák a Jaroslav Uhlíř :-) <3, pak Jaromír Nohavica a Karel Gott (vždy, když jsem si chodila u babičky po obědě lehnout jsem měla na rádiu kazetu s písničkami Karla Gotta. Už jsem je uměla nazpaměť a přesně věděla, kdy která začne :D. A to mi tak trochu zůstalo do teď. Vždy před spaním poslouchám rádio.)

3. Písnička, kterou si pouštím, když mi není nejlíp.
Pomalé písničky, například A thousand Years, nebo James Blunt, Adele, Miro Žbirka, No Name, Aneta Langerová... Je to opravdu různé.

4. Písnička spojená s nejhezčími vzpomínkami.
Písnička You're Beautiful - James Blunt. U ní jsem si udělala rekord v psaní na klávesnici. Když jsem byla nemocná a nebylo mi dobře. Ano, zdálo by se, že ta písnička je pomalá. Ale já když písničky znám, tak jedu a neztrácím rytmus a jedu čím dál rychleji :).
Vždy si na to vzpomenu :')....


5. Písnička, kterou momentálně nejvíc žeru.
Já to nemám nějaké chvilkové, že teď si stále dokola pouštím jednu a tu samou písničku.

6. Oblíbený zpěvák/zpěvačka.
Michal Hrůza, Karel Zich (bohužel, už není mezi námi :(...), Shakira, Adele, Miro Žbirka, Pavel Callta apod.

7. Zpěvák/zpěvačka, který má podle mě nejhezčí hlas.
Adele

8. Nejšílenější písnička, kterou jsem kdy slyšela.
Stračně jel Gangnam Style, ale už mi to připadá fakt šilený... :D :D :D

9. Nejoblíbenější česká písnička.
Je jich opravdu hodně. Nejčastěji poslouchám české a slovenské písničky. Ale teď u nás doma hodně jede Pekař :D, takže třeba si pusťte třeba Tančím, jsou tam pravdivá slova a chytlavý rytmus :)).

10. Skupina/song, na kterou jsem narazila (ne)náhodou.
Těch je asi dost. Vždy, když si dám automatické přehrávání, tak najdu nějakou, kterou znám, ale nevím text (což je u hodně písniček :D). Pak si vždycky řeknu, že si ten název musím napsat. A pak to zas ztratím :D.... Jak to máte vy? Taky znáte písničky spíše od poslechu, ale neznáte názvy?


Díky Kiwik, že jsi mi přiblížila tento TAG :-).


Doufám, že se taková změna líbila. Tento rok ještě čekejte jeden TAG, ohledně knížek, do kterého mne zaTAGovala Marie. Díky :-).


PS: Mám pro vás překvapení. Dozvíte se ho v příštím článku :))!

Komentáře

Oblíbené příspěvky