Splnila jsem předsevzetí? Shrnutí roku a předsevzetí na rok nový

Vítám Vás v prvním článku roku 2017!

Srhnu v něm rok 2016, podívám se, jaké jsem si dala předsevzetí na rok 2016 a jestli jsem je splnila a přidám nová na rok 2017.


Rok 2016 byl hodně přínosný.
Napíši měsíce a k nim vždy připíšu, co se stalo zajímavého. U něčeho toho bude více, u něčeho méně.

LEDEN

  • Dovolená Harrachov

ÚNOR

  • HESU kemp Nymburk :) <3
  • Vyrobená dečka

BŘEZEN

  • Zkušební přijímačky na střední

DUBEN

  • Soutěž v psaní na klávesnici - 1. místo
  • Desetikilometrový Koloběh
  • Přijímací zkoušky - úspěšně
  • Mezinárodní soutěž INTERSTENO - psaní na klávesnici

KVĚTEN

  • První biatlonový trénink
  • 55. ročník Zlaté Tretry
  • Absolventský koncert
  • 3 roky blogu

ČERVEN

  • Organizování dětských dnů
  • Poslední školní výlet se základkou
  • Olympijský běh - 4. místo
  • Rekord v psaní na klávesnici
  • Dačický datel - 1. místo <3

ČERVENEC

  • Na táboře jako instruktorka
  • Dovolená Praha
  • Výlet do Hluboké
  • Tenisové tréninky s trenérem

SRPEN

  • Jezdecké závody v naší stáji
  • Dovolená Krkonoše
  • Olympijský park Pardubice
  • Fotka ve vysílání ČT
  • Tenisové tréninky s trenérem

ZÁŘÍ

  • Nástup na střední školu
  • Jezdecké závody Veselíčko
  • Nástup na taneční

ŘÍJEN

  • HESU kemp Sušice :) <3
  • Hubertova jízda Mutišov
  • Píše se mi to strašně špatně, ale... Umrtí pejsků Bojara a Ťapky :'( :'( :'(
  • Taneční - prodloužená

LISTOPAD

  • Nový pejsek - štěňátko Bojar
  • Vánoční výzdoba ranče

PROSINEC

  • Taneční - závěrečný věneček
  • Čerti Slavonice
  • Odesílání dárečků
  • Světový pohár v biatlonu Nové Město na Moravě + potkala jsem se tam s rančerkou Kiwik :)
  • Nový model - Breyer Onyx (přišel mi už v říjnu, ale v prosinci jsem ho oficiálně dostala - k narozeninám)
  • Vánoce

Za tento rok jsem napsala 52 článků. Je to málo :(, moc mě to mrzí. Snad rok 2017 bude na články štědřejší...

To by bylo shrnutí k roku 2016, jak už jsem psala, byl to super rok :).

Teď ještě shrnu, co se v roce 2016 stalo na ranči důležité:
  • Nový model Onyx
  • 3 roky blogu

A teď přejdu k předsevzetím, které jsem si dala na rok 2016 a podívám se, jestli jsem je splnila.


1) Stále sbírat -> Ano :)!
2) Mít nějakou novinku 2016 (ještě nevím, jestli SCH nebo BH) -> Ne, ale nový model přibyl - Onyx.
3) Potkat se s rančerkami :) (LS) - LS bohužel ne, ale potkala jsem se s rančerkou Kiwik :3.

Některá jsem splnila, tak myslím, že to není až tak hrozné ;).


Předsevzetí na rok 2017
1) Stále sbírat
2) Setkat se s nějakou rančerkou



To by bylo pro dnešní článek vše :)!
V tom dalším sem přidám večerní fotky města, které jsem fotila se stativem a fotky modelů ve sněhu (mám v plánu jít v sobotu fotit). A spoustu novinek ;). Tak myslím, že se máte na co těšit.

U dalšího článku AHOJ!

Komentáře

Oblíbené příspěvky