Večerní focení města

Ahoj, do tohohle článku jsem chtěla přidat i fotky modelů ve sněhu, ale sněhu je u nás tolik, že i žíví koníci se boří! Jak by to pak vypadalo u modelů :D? RIP ztracený model a to fakt nechci pokoušet. A fotky by stejně za nic nestály, kdyby modely byly ve sněhu po hlavu. Takže si ještě chvilku počkám, ale mám to v plánu! Fotky ve sněhu prostě MUSÍ být! Když už ten sníh konečně je =).

Do dnešního článku přidám fotky našeho vánočně osvětleného města, které jsem fotila na začátku ledna. Byla strašná kosa, po hodině focení jsem byla celá zmrzlá a prst na ruce mi mrzl ještě druhý den... V přibližně -15 °C se není čemu divit...

Některé fotky se myslím povedly, posuďte samy.
A jsou foceny stativem :) ! Stativ poprvé venku a moc pěkně se osvědčil ;).

Malá ukázka

Dolní náměstí


Vánoční strom s měsícem :). Světýlka jdou špatně zaostřit, protože blikají.

Dačický zámek


Všechny fotky najdete ZDE.



Hodně se toho u mě událo. Dnes jsem měla klavírní zkoušky, v úterý budu mít koncert - budu hrát Piráty z Karibiku, tak snad se to povede :). Za týden jedu s rodinou do Tater :3, ještě nevím, jestli vezmu modely. 18-25.2. pojedu se školou na lyžák do Orlických hor. Moc se těším na běžky a bojím svahu, už jsem lyžovala, ale jsem takový začátečník, tak snad si nic nezlomím...
Pojedete i vy se školou na lyžák?
První týden v červenci pojedu znovu na tábor jako pomocná vedoucí u koní :). S vedoucím od koní jsme se domluvily. Už se moc těšíme :3. Je to skvělý tábor. V roce 2014 jsem tam byla jako tábornice, v roce 2015 jsme se tam byly se sestrou podívat a v roce 2015 jsme tam byly jako pomocné vedoucí u koní. Psala jsem o tom článek, můžete si jej přečíst ZDE :).
V únoru se asi pojedu podívat na biatlonové závody :). Už se moooc těším!

Dnes jsem byla na koních. Vyfotila jsem pár fotek, tak přidávám dvě z nich. Snad se budou líbit :). Na fotkách mazlík Vlastík :). Foceno mobilem.




To je pro dnešní článek vše.
Mějte se hezky a u dalšího AHOJ!

Komentáře

Oblíbené příspěvky