Maturitní ples

Ahojte, jistě jste včera zaznamenali poplašnou zprávu na Srdci blogu, že se blog.cz ruší. Článek je již smazán a dnes byl vydán nový, že šlo o dezinformaci. Už nevím, čemu mám věřit. Bojím se, co bude dál, ale doufám, že došlo pouze k nějakému nedorozumění a blog bude nadále fungovat.

Ale zpět k tématu dnešního článku. Dnes bych Vám chtěla popsat svůj maturitní ples, který se konal v pátek 17.1.2020.

Do kulturního domu jsme jezdili již od pondělí. Připravovali jsme tombolu, stoly, fotografie, sklenice na vzkazy, výzdobu (balónkové girlandy nám ale udělala firma v pátek, ostatní výzdobu - na stolech, nápis G4 2020, jsme si dělali sami).
Ve čtrvtek jsme si jely se ségrou vyzvednout šaty a pak přišel dlouho očekávaný den D. Ten den jsme dostali ředitelské volno. Na místě jsme byli již od rána. Ještě předtím jsem zajela do květinářství pro růže a květinu pro třídní učitelku. V kulturáku proběhly poslední přípravy, nácvik nástupu a půlnočka a po poledni jsme se jeli připravovat na večer. Česala a líčila mě kamarádka. Hanču druhá kamarádka. Ples začínal v 19 hodin. My jsme tam měli být v šest. Slavnostní nástup začínal až ve 20 hodin, ale měli jsme tam schválně hodinu prodlevu, aby si lidé v klidu sedli. Jelikož ples nebyl ve městě, kde máme školu, ale v nedaleké vsi, měli jsme dva svozy. Prodali jsme 700 lístků! Kulturák byl narvaný. Ples začal slavnostním nástupem ve 20 hodin, nástup vymyslel spolužák a měl ho opravdu propracovaný. Moc se povedl. Nejlépe ze všech našich dosavadních pokusů! Poté byla premiéra maturitního videa (kdo neviděl, ZDE odkaz) a slavnostní šerpování všech 25 studentů. Poté následovalo sbírání peněz a tanec s učiteli a poté s rodiči.
Ve 22:30 jsme měli vyhlášení velké tomboly, kde jsme měli 15 cen (např. kávovar, Xbox, prase, obilí, popelnice, dva dorty, 80% sleva na autoškolu, autorádio...). Mamka vyhrála dort :D. Byl moc dobrý.
O půlnoci bylo tradiční půlnoční překvapení. Byli jsme po skupinkách, kdy každá parta měla nacvičenou scénu. Hned na úvod byla módní přehlídka, kde se převlekli všichni kluci do šatů a chodili jako na přehlídkovém molu. Šla do toho s nimi i naše třídní :D. Další půlnočka - Gashina, Soulja boy, zajíčci, Hardbass, lyže... Já s Hančou jsme měly poslední vystoupení. Tancovaly jsme. Už od mala jsme s Hančou tancovaly u televize před StarDance. Hanča dělala kluka a vždy mě zvedala. Nikdy jsme neměly žádnou choreografii. Jely jsme prostě podle sebe a vždy jsme se trefily. Asi to máme v sobě, nějaký vnitřní cit jedna pro druhou, když jsme dvojčata. Na půlnočku jsme ale choreografii mít musely. Nemůžeme improvizovat před tolika lidmi :D. Skvělou choreografii vymyslela Hanča. Asi pět minut před vystoupením jsem se hrozně bála, že jsem všechno zapomněla, musela jsem si to v hlavě celé zrekapitulovat, ale samozřejmě to byly zbytečné obavy. Povedlo se nám to a moc jsme si to užívaly :). Potom k nám přiběhla celá třída s p. třídní a všichni společně jsme tancovali prvně Makarenu (na jinou písničku) a poté YMCA. Po vystoupení byla společná fotka, mezitím se p. uč. přemístila na pódium, vzala si od DJ sluchátka a tím zahájila afterparty, která trvala do tří hodin.
Myslím, že to byl vyvedený ples. Všechno vyšlo tak, jak mělo. Upřímně, hrozně rychle mi to uteklo. Ani jsem se nenadála a už bylo čtvrt na dvanáct a já ještě neměla fotku s rodiči v šatech a už jsem se měla převlékat na půlnočko :D. Všechno jsme ale stihli ;). Užívat jsem si začala až po půlnočku, kdy ze mě spadl veškerý stres, jelikož všechna vystoupení byla za námi a všechno dobře dopadlo.
Na tento večer budu ještě dlouho vzpomínat :).
V pondělí jsem dostala od spolužáků krásnou kytici, jakožto hlavní organizátorka plesu. Udělalo mi to ohromnou radost! Vůbec jsem to nečekala :). I slzička ukápla :').
A co Vy? Jak jste si užili svůj maturitní ples?
Na závěr přikládám pár fotek.



Vzadu běžela prezentace s fotkami z prváku až do současnosti


Ošerpovaná :)

Na zdraví!



Byla to legrace :D

Sbírání peněz

S Hančou a spolužáky :)

I práce je důležitá :D

Půlnočko






Věřím, že poletím :D

,,Co s ní?"

,,A je to!"

Společná fotka po půlnočku


S kytičkou od kamarádky :)

S kytičkou od spolužáků :). Vzadu vidíte fotky, které visely v kulturáku (a dochovaly se :D), nyní je máme vystavené ve třídě

Je nádherná :)

Všechny fotky ZDE, ZDE, ZDE, ZDE.

Video z půlnočka. Naše vystoupení začíná v čase 9:26

Na všechna videa z plesu se můžete podívat na školní internetové televizi TADY, TADY a TADY.
Ještě bude jedno video (aftermovie). To ještě není hotové, ale až bude, přidám odkaz :).
Moc děkujeme všem, kteří se na našem večeru podíleli :). Byla to jízda! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky