První zkouškové za mnou

 Ahojky, moc se omlouvám, že píšu po tak dlouhé době, ale měla jsem ve škole zkoušky, takže jsem na psaní článků neměla čas. 

Včera jsem měla poslední zkoušku. Moc jsem se těšila, až bude chvíli volno a budu moct napsat článek, číst si, jezdit na koně, na běžky... 

Když bylo zkouškové, napadlo u nás hodně sněhu. Tolik už dlouho nebylo. Měla jsem radost a doufala, že sníh bude i po zkouškovém, abych si ho mohla pořádně užít. Dnes jsem chtěla jít na běžky a víte co? Je +7 °C :(...! Tak doufám, že ještě přimrzne a napadne... 

Ale stále jsem se samozřejmě neučila. Také jsem si potřebovala oddechnout :D. Tak jsem byla na koních a na běžkách :). Na konci dnešního článku přidám pár fotek z běžek. V dalším budou fotky od koní. 

Jak jsem psala, zkoušky už mám úspěšně za sebou, ale ještě mě čeká tělocvik. Z toho budou dvě zkoušky (zápočty) - teoretická část - test na názvosloví (např. vzpor ležmo-přešvihem odbočmo vpravo vzpor vzadu ležmo... a takové další krásné termíny :D.. to je prosím jeden cvik :D...) a poté praktická část - šplh, švihadlo, roznožka, hrazda, akrobacie. Poslední dvě ještě nemám hotové. Hrazdy jsem se vždycky bála :D, ale dovolili nám chodit trénovat po 10 lidech, takže pravidelně chodím a jsou vidět pokroky, tak mám radost :). V akrobacii jsem neuměla kotoul dozadu, vždy jsem ho dělala křivý, už jsem se ho naučila, ale dalším problémem je stojka, tu jsem v životě neuměla :D, ale naštěstí už ji taky umím, tak snad co nejdříve akrobacii předvedu, ať mi zbyde jen hrazda. Jelikož jsme značnou část semestru nemohli trénovat, prodloužili nám splnění praktické části do konce letního semestru (tj. 31.8.), takže doufám (věřím), že se to vše stihnu v pohodě naučit. I když bych to samozřejmě chtěla mít hotové co nejdřív, abych se s tím nemusela mordovat až do léta :D, tak uvidíme :).

Některé zkoušky byly online, některé prezenčně. Na základce a na střední mě vždy bavila čeština, ale paradoxně jsem se této zkoušky bála nejvíc. Test byl opravdu hodně náročný..., ale naštěstí jsem ho zvládla na první pokus. 

V úterý jsem měla ústní matiku. Matematika byla rozdělena na dvě části - prvně se psal písemný test, po jeho úspěšném vypracování jsme mohli na ústní zkoušku, která se skládala ze 12 otázek (každá měla 3 podotázky). Asi se divíte, zkouška z matiky ústně, ale jo, fakt to jde :D. Otázky byly o geometrii. Hodili jsme si kostkou (pravidelný dvanáctistěn), pak jsme byli na potítku a poté prezentovali vypracovanou otázku, popř. vysvětlovali náčrtky. Podobně, jako u maturity. Byla jsem dost nadrcená, tak jsem se až tak nebála. Přála jsem si otázku č. 1. Ještě jsme se o tom se spolužačkou bavily, že bychom obě chtěly jedničku. Říkám: ,,Jo, to by bylo fajn, ale to asi nevyjde..." Hlavně jsem nechtěla sedmičku a pětku, ty byly nejtěžší. Házela jsem jako první a co mi padlo? JEDNIČKA :D! Nemohla jsem tomu uvěřit. Prvně jsem se lekla, že je to sedmička, protože jsou to podobná čísla, ale naštěstí to byla jednička! Spadl mi kámen ze srdce :D. Na potítku jsem napsala vše, co jsem si zapamatovala a pak šla prezentovat. Upřímně, nečekala jsem, že to bude tak těžké. Profesor chtěl vysvětlit skoro každé slovo! ,,Vysvětlete, co je funkce a předpis..." Dost jsem se u toho zapotila, nakonec jsem dostala dvojku. Byla jsem spokojená a šla domů. V duchu jsem si říkala, co kdybych si vytáhla ty těžké otázky, co bych dostala? Ještě, že mi padla jednička, jinak by to bylo asi hodně složité...

Jsem ráda, že to mám zase na chvíli za sebou :D. Jak vypadalo vaše první zkouškové na VŠ? 

Na konec přikládám fotky z běžek. Všechny fotila Hanča :) Pokochejte se krásnou zimou v České Kanadě ❄️ při druhém lyžování jsme potkaly kočku 😻. Dělala mi sparing partnera :D. A co Vy, máte rádi běžky? Nebo radši sjezdovky? :) ⛷🎿

Díky moc všem, kteří dočetli článek až sem. Moc si toho vážím! :)

















Ve sněhu se jí blbě chodilo, radši využívala mou stopu :D


Kdo se bojí víc? 😂

100% soustředění 

Běžky jsou prej dobrá hračka 😹

Komentáře

  1. Gratuluji ke zkouškám a přeji, ať i ty další klapnou :).
    To názvosloví tělocviku fakt nemá chybu! :D
    Už několik let se chystám pořídit si běžky, letos jsem vážně moc chtěla začít jezdit, ale nějak je všude zavřeno a já si je potřebuji vyzkoušet, takže to asi neklapne :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Jani :)!
      Zůstává mi nad tím rozum stát :D proč to dělat (psát) jednoduše, když to jde složitě :D to by člověk fakt nevěděl, jaký cvik má udělat :D
      To je škoda, u Vás na severu je určitě hodně sněhu. Snad to co nejdřív klapne, je to fakt fajn sport :)
      Leník

      Vymazat
  2. Ty brďo! To muselo být opravdu náročné. Máš můj obdiv! Jen tak dál :) Jinak na běžkách jsem byla párkrát a nějak mě to nechytlo :D Těším se fotky od koní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)! Někdo má radši sjezdovky, máš to tak také :)? Článek s fotkami vyjde ve středu :)
      Leník

      Vymazat
  3. Tak to je mazec, díky bohu za mojí VŠ, tohle bych nedala ani náhodou :o . Moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale určitě jo, Maruško <3 já bych nedala tu tvou :D
      Moc děkuji :)!
      Leník

      Vymazat
  4. Krásne fotky :) Gratulujem k úspešnému zvládnutiu prvého skúškového! :) Ja som momentálne v treťom ročníku, tak si na to úplne prvé skúškové už ani veľmi nepamätám :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Naprosto chápu, člověku pak ty roky splývají. Pamatuji si to ze střední :D
      Leník

      Vymazat
  5. Obdivuji, že jsi zvládla zkoušku z matiky, to by se mi nikdy nepodařilo. :D moc gratuluju, teď budeš mít zase chvilku pro sebe než přijde další semestr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Určitě bys to taky zvládla ;). Ano, četba, koně, relax.. :)
      Leník

      Vymazat
  6. Gratuluji k úspěšnému prvnímu zkouškovému, jen tak dál. :) Já jsem měl první zkouškové 2011/12, takže už hodně dávno, máloco si z toho pamatuju. :-D

    Krásné fotky! :) Na běžky jsem kdysi chodil, ale teď nemám na čem jezdit, ani mě neláká si je kupovat, když pořádně není s kým jezdit. Chtěl jsem si na letošní sezonu koupit lyže (stále mám ty ze základky - 2. stupeň), ale kvůli covidu jsem to odložil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :)! V rádiu říkali, že teď jsou běžky hodně na odbyt, zatímco sjezdovky a snowboardy vůbec. Což je logické, když nejsou otevřené areály. Jak říkáš, teď je to bohužel zbytečné, ale snad ti to vyjde příští rok :)
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky