Vánoční města

Ahojte, o vánočních svátcích jsme se byli podívat na rozsvícená vánoční města v jižních Čechách. Byli jsme v Č. Krumlově, Č. Budějovicích, Třeboni, J. Hradci, N. Bystřici a Slavonicích. Když jsme přijeli do Krumlova, poletoval sníh, tak to bylo hezky pohádkové :). 

Na konci článku najdete fotky z Telče a Jemnice, které sice nepatří do Jihočeského kraje, leží ale poblíž (na Vysočině), proto jsem je sem přidala. Po fotkách z Telče a Jemnice se můžete pokochat fotkami z Dačic, to už jsme znovu v jižních Čechách :).

Přidám sem malou ukázku, všechny fotky najdeme na mém rajčeti ZDE. Bohužel jsem neměla stativ, tak fotky nejsou tolik kvalitní, za což se moc omlouvám :(.

Český Krumlov

Měli tam zajímavý betlém 😃




Zvláštní nápis na stánku, to jako zrušili i Vánoce? 😢😃




České Budějovice



Třeboň


Jindřichův Hradec

Nová Bystřice


Slavonice, škoda, že neměli rozsvícený strom, jen hvězdu 😞...

Komety ve Slavonicích






Telč






Jemnice




Zpět v Jihočeském kraji - Dačice, město 1. kostky cukru na světě





Komentáře

  1. Tak ten Betlém je opravdu zajímavý, takový jsem ještě neviděla :D Krásné fotky, na Vánocích miluji právě ty světýlka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem takový viděla poprvé :D. Moc děkuji :)! Naprosto s tebou souhlasím. Světýlka všude, kam se podíváš a ještě zapadané sněhem, to je nádhera :) <3
      Leník

      Vymazat
  2. Krásné fotky :) Je to moc hezký nápad, objet rozsvícená města :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :). Taťka je elektrikář, takže ho to zajímá a já je ráda fotím, takže super kombinace :)
      Leník

      Vymazat
  3. Jé, tak to je moc krásné. Já to mám ještě v živé paměti, jak jsme minulý rok v červnu cestovali po jižních Čechách. Všude je moc krásně! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si pamatuji tvé stories z "našich" jižních Čech :) jsem ráda, že se ti tu líbilo :)
      Leník

      Vymazat
  4. Samé krásné výzdoby. :)

    Mě odjakživa bavilo chodit/jezdit po naší obci a sledovat, kdo má jakou světelnou výzdobu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je také super :) vánoční světýlka se mi vždycky moc líbí, ať jsou na stromečku, či v okně. :)
      Leník

      Vymazat
  5. Nádherné fotky! Miluji vánoční atmosféru ve městech, kdy je vše osvětlené. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Naprosto s tebou souhlasím, má to své kouzlo :)
      Leník

      Vymazat
  6. Hmm, máš dobrý seznam navštívených měst! Já jsem ráda, že jsem aspoň trochu viděla to svoje. Snad to letos bude lepší.
    Nápis o zrušených Vánocích se mi nelíbí. Jasně, stánky a večírky mají něco do sebe, ale jinak? Jak si to kdo udělá, takové to má, i s nařízeními mohly být Vánoce nádherné! Ostatně jako všechno ostatní. Vlastně mi celkově vadí, když si někdo pořád jen na něco stěžuje, místo toho, aby se snažil nějak zařídit. :-/ Ale to už je trochu z jinéh soudku... :D
    Fotky jsou pěkné i bez stativu. Aspoň vidím, co mi uniklo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Taky se mi ten nápis nelíbil...
      Díky moc. Letos si to určitě užiješ společně s mimčem:)
      Leník

      Vymazat
  7. Krásně nazdobená města <3 Nejvíce se mi líbí když jsou obalené stromy do světýlek. Vypadá to nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! A ještě když je sníh a světla jsou vidět skrz, to je skvělé :)
      Leník

      Vymazat
  8. Super nápad na článek! Mám moc ráda světýlka a nasvícení, dodají městu úplně jiný nádech než ve dne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Přesně, hned je to takové jiné, tajemné, kouzelné :)
      Leník

      Vymazat
  9. I bez stativu jsou fotky kouzelné a dýchá z nich krásná vánoční atmosféra! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké. Já miluju světýlka. ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky