Krásné zimní dny

 Ahojky, dnešním dnem mi začíná letní semestr. Takže zase celé hodiny u počítače 😕. Je o hodně nadupanější, než ten zimní. Máme více předmětů, více dvouhodinovek... Ale věřím, že to nějak zvládneme. 

Minulý týden jsem byla tři dny po sobě na tělocviku. Moje tělo je od hrazdy samá modřina :D, teď nějaký čas tréninky probíhat nebudou, tak si tělo na chvilku odpočine. Modřiny mám hlavně v podkolení, protože se otáčíme okolo hrazdy (visy), tam to fakt bolí, v nejhorší fázi jsem nemohla ani chodit 😣. Obdivuji všechny gymnastky, je to fakt mazec a děsně to bolí 😕. 

O víkendu bylo nádherné počasí. Sluníčko, nebe bez mráčků 💛🌞. Byla jsem na běžkách, pak chvíli bruslit na ledě a na koních. Nestála jsem na bruslích 5 let, takže to tak ze začátku vypadalo :D, nebruslili jsme ale na rybníce, nýbrž na louce, kde jsem ještě před měsícem jezdila na běžkách. Při oblevě se totiž řeka vylila až na louku a když pak mrzlo, vznikl z toho výborný led. U koní jsem byla se ségrou a moc jsme si to užily :), i když jsme ke konci dost vymrzly :D 😬. Na konci přidám pár fotek krásné zimy 💙⛄ :). Některé fotky jsou Hanči. Teplota padá až k -15 °C, to už tady na jihu dlouho nebylo :D. Jaké teploty jsou u vás? 

V sobotu jedeme se ségrou na psí spřežení, které jsme dostaly ke 20. narozeninám. Moc se těšíme, vypadá to, že sníh vydrží, to jsme si přály - ve sněhu :)! Pak samozřejmě napíšu článek :)

Omlouvám se za kratší článek, ale moc se toho neděje, takže nemám moc o čem psát 😕.

Mějte se krásně a na počtenou! :)

Zmrzlý strom



Jako v Mrazíkovi

Zmrzla šiška



Krásný slunečný den 🌞💛


Česká Kanada






Do nekonečna a ještě dál 🐴😍💗🌞

Mazlíci 💛💛


Komentáře

  1. Och tie fotky sú balzam pre oči. Miluje takéto zasnežené slnečné dni

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Souhlasím s tebou, je to úžasný relax <3
      Leník

      Vymazat
  2. Krásné zimní dny a krásné fotky :)) Já jsem si jednou na bruslích na ledě zlomila ruku a od té doby to teda nevyhledávám :D Držím palce se školou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to se ti vůbec nedivím, že se ledu vyhýbáš :(. Moc děkuji za podporu <3!
      Leník

      Vymazat
  3. Tak to jsi měla akční víkend :) Krásné fotky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, využila jsem ho na 100% :) moc děkuji! :)
      Leník

      Vymazat
  4. Krásné fotky a krásně užité dny! Jinak děkuji za komentáře na blogu!

    OdpovědětVymazat
  5. Nám tiež začal semester toho 15. T_T Zasa je toho toľko veľa, každý toho toľko chce, och 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :( a všichni si myslí, že ten jejich předmět je nejdůležitější...
      Leník

      Vymazat
  6. Já na bruslích nestále čtvrt století a když jsem na ně vlezla minulý rok, nevěřila jsem, že to půjde. A šlo :).
    Držím pěsti, ať vše zvládneš v pohodě a ať tě tělocvik tolik nemučí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to jsi dobrá, že sis tak rychle vzpomněla :)
      Moc děkuji <3! V letním semestru máme atletiku a plavání, tak jsem zvědavá, jak budeme plavat doma ve vaně :D. Zatím nám profesor poslal 200 stránkovou prezentaci od historie plavání, přes styly až po první pomoc. :D
      Leník

      Vymazat
  7. Krásne fotky, zimné zasnežené dni majú svoje čaro :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Naprosto s tebou souhlasím, je to jako v pohádce :)
      Leník

      Vymazat
  8. Leničko,
    všechno nejlepší k dnešnímu svátku...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc děkuji za přání, Míšo! Udělalo mi velkou radost <3 :)!
      Leník

      Vymazat
  9. Vzhledem k teplotám příští týden to vypadá, že se blíží jaro. :-D

    Jsem zvědavý na zážitky z psího spřežení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to teda :D. Psí spřežení bohužel kvůli blátu nebylo :(, je odloženo na duben...
      Leník

      Vymazat
  10. Přesně takto zasněženou zimu já miluju ♥ Moc krásné fotografie, ale klidně ať už přijde jaro :) těším se na další článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, zima, jak má být :)! Jsem moc ráda, že byl letos konečně sníh :). Psí spřežení se kvůli blátu bohužel odložilo na duben :(...
      Leník

      Vymazat
  11. Wau, to jsou krásné fotky! Ty zmrzlé stromy s rampouchy, jako z pohádky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Ano, přesně tak jsem si připadala - jako v pohádce :)
      Leník

      Vymazat
  12. Letošní zima byla krásná. Jsem spokojená. Ty fotky jsou taky moc krásné. Mám tyto tvé články s fotkami ráda... krásně fotíš! :-) Teď se ale už těším na jaro a léto! I doma už jsem je přivítala dekoracemi! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se zimou spokojená. Konečně pořádná zima, se sněhem, tak, jak má být :). Hrozně moc děkuji za pochvalu, moc si jí vážím <3!
      Přesně tak, jaro už je tu, také si ho užívám plnými doušky :)
      Leník

      Vymazat
  13. Tak to jsou naprosto dokonalé fotky, zimní přírodu miluji, ale už se začínám těšit na jaro. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, hodně mě pochvala potěšila <3! Ano, jaro je skvělé, užívám si první jarní dny :) letos přišlo s předstihem už v únoru :D
      Leník

      Vymazat
    2. Nádherné fotografie, opravdu nádherné zimní dny. Vypadá to, že už jsou sice za námi, ale pro mě velmi příjemná vzpomínka na letošní zimu. :)

      Vymazat
    3. Moc děkuji :)! Ano, letošní zima byla pohádková. Přesně tak, jak má být - se sněhem <3
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky