Jarní dny

Ahojky, 

vítám Vás u nového článku. Jurášek už naštěstí nekulhá, tak mám velkou radost :) moc děkuji za Vaše povzbudivé zprávy :). Kovář říkal, že to měl schvácené, ale kdo ví, z čeho :/? Dneska jsem ho jen vyčistila, v pátek ho vezmu na procházku :) těším se, už jsme spolu dlouho nebyli venku.

Včera jsem hrála po 3 měsících tenis. Jak mi chyběl! Divila jsem se, kupodivu mi to docela šlo :D. Jak jsem dlouho nehrála, tak jsem si hned udělala puchýř :D dneska mě strašně bolí záda. Je to znát, když člověk delší dobu netrénuje. 1. května by měla začít soutěž, tak uvidíme, jestli začne...

Na klavíru jsem dohrála poslední skladbu z požadavků, které máme ke studiu. Tak mám splněno, ale dostala jsem další skladby, abych se udržovala v kondici :D ale nevadí mi to :) člověk se potřebuje stále zlepšovat :)

Od příštího týdne nás budou znovu pouštět na tělocviky po 10 lidech. Gymnastiku ještě nemám hotovou, zápočet nám prodloužili do konce letního semestru, takže ta za chvíli taky začne. Příští týden ale začne jiný sport - atletika. Budeme chodit na stadion. Moc se těším :). Musíme mít tretry, pořídila jsem si je z Bazoše, protože 2 tisíce se mi za ně fakt dávat nechce, když je budu mít na sobě párkrát. Přijde mi to zvláštní. Kdybychom byli sportovní škola, ale učitelky na 1. stupeň potřebují mít tretry :D? Zpátky k inzerátu. Vyhlídla jsem si tretry v ČB. Chtěla jsem, aby byly poblíž, abych si je mohla rovnou vyzkoušet. Padly mi výborně. Pán, který mi je prodával, se ptal, u koho běhám. Tak jsem řekla jméno profesorky a on: ,,Jo, s jejím manželem chodím do práce." Říkám si, že to je dobrá náhoda. Po chvíli se mě ptá, kam chodím do školy. Po mé odpovědi říká: ,,Opravdu? Tak to se ve čtvrťáku potkáme. Já učím ..... (názvy předmětů)" Tak to je opravdu skvělá náhoda. Tretry mi prodává můj budoucí učitel :D Svět je prostě malý :D

Mám nové kolo, je skvělé. Nemusím po Budějkách chodit pěšky, nebo jezdit MHDéčkem, sednu na kolo a jsem tam coby dup :). Je tam skvělá cyklostezka okolo Malše a Vltavy, samá rovinka, je to paráda :). S přítelem jezdíme na cyklovýlety. Užíváme si krásných jarních dní :) Přikládám fotky z budějovického náměstí a Hluboké :)




Včera v podvečer byla krásná obloha, posuďte sami :)
Náměstí v mém rodném městě :) 💗⛅



Na závěr bych Vám chtěla popřát krásné Velikonoce plné sluníčka! 🌞🐇🌹


Komentáře

  1. Krásné fotky! Jsem ráda, že Juráškovi je líp :) S tím učitelem je to teda dobré :D A kde jsi hrála tenis? Já se nemůžu dočkat volejbalu, hrozně mi chybí :( Jestli nás nepustí celé jaro do tělocvičny, tak doufám, že aspoň budeme moct hrát přes léto venku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Hrála jsem v nedaleké vesnici. Je to hrozné, už to trvá strašně dlouho :(
      Leník

      Vymazat
  2. Krsáne fotografie! U nás je akurát prvá búrka tohto roka! :D Apríl ešte len začal a už je šialený 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :)! Opravdu? Už máte bouřku :O? V dubnu? To je docela brzo :D
      Leník

      Vymazat
  3. To jsem moc ráda, že je koník v pořádku :) Je skvělé, že už si můžete jít v deseti lidech zacvičit, chápu, že se těšíš :) U nás je také krásně, dnes jsme už měli první grilovačku. Také ti přeji krásné Velikonoce, hlavně zdraví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám z toho radost :) včera hodně lidí grilovalo :) my ještě ne, ale už se moc těším, až budeme :)
      Moc děkuji! Tobě také :)
      Leník

      Vymazat
  4. Dnes jsou asi na studium pedagogiky jiné nároky, kdy vidím obtloustlé učitelky důchodového věku u nás na prvním stupni, nějak si je na atletice představit nedokážu :D
    Juráškovi přeji pevné zdraví!

    Krásné svátky velikonoční přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím :D I ten učitel od treter říkal, že nároky jsou hodně vysoké, na rozdíl od jeho studentských let. No jo, holt se vše mění... Učíme se programování, protože do nového RVP dali více hodin informatiky, i pro 1. stupeň...
      Moc děkuji! :)

      Vymazat
  5. Ano ještě, že už jsou tady ty krásné dny. Teda četla jsem, že teď má být zase týden nic moc, ale snad se pak zase udělá tak krásně. Na kole jsem teda nešla, ale já zase miluju brusle, takže hned jsem teplých dnu využila já na brusle. Jinak moc hezké fotky ☻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel :/ ale snad bude brzy zase hezky :).
      Brusle jsou taky fajn, hodně lidí na cyklostezce potkávám právě na bruslích. Akorát já na nich neumím :D stála jsem na nich naposledy asi před 10 lety :D
      Moc děkuji :)!
      Leník

      Vymazat
  6. jooo mít kolo je vždycky skvělá věc! krásné fotky z budejek:) cyklovylety taky miluju, uz se tesim az na ne bude krasne pocasi ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Souhlasím, také se těším, až zase sednu na kolo ;)
      Leník

      Vymazat
  7. jsem ráda, že Juráškovi je lépe :) užijte si společnou procházku :) fotky jsou moc povedené a ta obloha vypadá vážně úchvatné, magicky :)

    OdpovědětVymazat
  8. V Budějovících byste měli mít nějaká sdílená kola. Třeba v Ostravě a Frýdku-Místku funguje Nextbike, prvních 15 min je zdarma. Jako pohyb po městě dostačující, ale na pořádné mimoměstské vyjížďky to není no. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je tu taková možnost. ČB je samá rovina, takže tam stačí kdejaké kolo, ale my jsme chtěli i na větší výlety, proto jsme zainvestovali do vlastního. Sice z druhé ruky, ale je skvělé :) jsem spokojená.
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky