Šumava

 Ahojky, jak jsem psala v minulém článku o psím spřežení, bohužel se kvůli blátu nekonalo. Termín máme přesunutý na duben. Sníh bohužel nebude, ale co se dá dělat 😕.

V dnešním článku bych Vám chtěla popsat výlet Šumavou 🌞🌄🚶. S přítelem jsme se vydali z Českých Budějovic, kde máme byt, vlakem na Šumavu, konkrétně do Nového Údolí. Cestou jsme viděli Lipno :). Z Nového Údolí jsme šli nahoru na Třístoličník (cestou nahoru jsme potkali pouze 4 lidi). Z Třístoličníku jsme se kochali krásnými výhledy a postupovali dál na Trojmezí (česko-rakousko-německé hranice). To už jsme potkávali více lidí, hlavně Němce (nebo Rakušáky?). Pak jsme stoupali dál na nejvyšší horu Šumavy - Plechý. V duchu jsem tajně doufala, jestli najdeme nějaký kamínek a na Plechém se mi to poštěstilo! Krásný malovaný kamínek z Aše. Udělal mi velkou radost :). Poté jsme už sestupovali. Zajímavé je, že jsme nepotkali nikoho, kdo by šel stejnou cestou, jako my. Všichni šli opačně. Myslím si, že jsme si ale vybrali lepší cestu, protože kopec, který jsme ke konci sestupovali byl opravdu hodně příkrý. Cestou jsme si dávali chvilkové pauzy na focení a svačinu v podobě tyčinek. Před posledním tříkilometrovým úsekem, který vedl po asfaltce, jsme se chtěli naobědvat (asi v 16 hodin :D), ale čas nás tlačil, takže přítel vařil polévku za pochodu, na snědení jsme měli přesně 5 minut a pak šup do Nové Pece, odkud nám odjížděl vlak. Měli jsme hodně na spěch, nohy už bolely, ale vlak jsme stihnout museli. Kdybychom ho nestihli, museli bychom jet jiným, který byl s přestupem, kde bychom čekali hodinu a půl. Když jsme docházeli do Nové Pece k zastávce, zrovna hlásili, že se náš vlak blíží. Stihli jsme to na minutu přesně! Byli jsme unavení, ale šťastní. Celkem jsme ušli 28 km! Tolik jsem v životě neušla. Stihnout po tolika kilometrech vlak přesně na minutu? Kdyby nám to někdo řekl na začátku cesty, nevěřili bychom :D. Nohy bolely, ale byla jsem plná zážitků, takže ani dvě hodiny ve vlaku mě neukolébaly ke spánku. Cesta ze zastávky do bytu už ale hodně bolela :D. Druhý den mě bolely šíleně nohy, že i cesta na záchod byla nadlidským výkonem :D. Výlet to byl náročný, ale nádherný! Počasí vyšlo skvěle, měli jsme krásné výhledy do krajiny a moc jsme si to užili :). Na závěr přikládám pár fotek. Někdo už je možná viděl na mém Facebooku nebo Instagramu.

Výhled z Třístoličníku



Cestou na Trojmezí






Trojmezí





Plechý








Mějte se krásně a hlavně buďte zdraví 💙!

Komentáře

  1. No panejo, 28 kilometrů, jste dobří! A já remcám, když v práci dám denně deset :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to my měli jednou, ty máš deset každý den :O! Wow, jsi dobrá!
      Leník

      Vymazat
  2. Jste borci :D Panejo, moc hezké fotky, já na Šumavě ještě nebyla... někdy se tam určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) já tam byla teď podruhé a určitě doporučuji :)
      Leník

      Vymazat
  3. Wow, 28 km je skvělý výkon, ale určitě stál za to! Fotky jsou nádherné a Šumava nikdy nezklame. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) přesně, Šumava je krásná, těším se, až tam zase pojedu :)
      Leník

      Vymazat
  4. nádhera ♥ moc pěkný výlet závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) bylo to super, určitě Šumavu doporučuji navštívit :)
      Leník

      Vymazat
  5. Škoda toho psího spřežení, snad to v dubnu vyjde :) Fotky jsou moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak snad to psí spřežení vyjde aspoň v tom dubnu! Určitě to bude fajn i bez sněhu :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano :) určitě to bude skvělý zážitek <3
      Leník

      Vymazat
  7. Letos jsem byl s přítelkyní na trojmezí ČR-SK-PL. Napadlo nás objet i další trojmezí v republice... :)

    Jinak krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Určitě zajděte i sem :)
      Moc díky!
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky