Novinky

Ahoj :)!
Dnešní článek bude spíše informační…

V neděli jedeme na Velkou pardubickou, už se mooc těším :3. Josef Váňa st. nepojede.. Komu budete fandit? Já Pepu Bartošovi :).

O víkendu jsme tady měli návštěvu z Prahy, takže jsem neměla moc času na modely, ale to se změní! - Hned příští článek bude modelový - výrobky. Dnes jsem se dívala do krabice s materiálem. Mám hodně filcu, takže budu vyrábět dečky. Myslím, že se to hodí, když už jsou sychravější dny.

Dnes jsme se byli podívat na ,,burzu" středních škol… Bylo jich tam snad 30 :O. Nejvíce z Jihočeského kraje (protože jsme odtud ;)), pak z Vysočiny a nějaké i ze Středočeského.
Já se chystám do Jihlavy na Střední školu sociální… Ale budu dojíždět, protože nechci být na intru… Vůbec se mi nechce ze základky :'(..
Kam se chystáte vy? Jestli už nejste na střední/gymplu..

Mělo se jet dneska na koně, ale bohužel prší, tak se nejelo… Zítra už snad bude hezky (musí) a na koně se pojede. Už se těším na Juru :3 :D


Jdu vás oběhnout ;). Mějte se fajn. U dalšího (snad delšího) článku AHOJ!

Komentáře

Oblíbené příspěvky