Téma týdne - "10 důvodů, proč..."

Ahoj, ano, ano, měl být článek o Velké pardubické, ale dnes je neděle a mně se líbí téma týdne (a zítra se mění), tak jej píšu dnes ;). Příště bude určitě o VP ;). Kdybyste se nemohli dočkat - TADY fotky ;).
Téma týdne je "10 důvodů, proč..." Dlouho jsem přemýšlela, jaké sloveso tam mám dát a nakonec jsem se rozhodla pro mé milé knihy :).

"10 důvodů, proč ráda čtu."

Jak asi většina z vás ví, strašně ráda čtu, tak jsem vybrala toto téma :).

1) Dobré odreagování
2) Náhlédnout "pod pokličku" života hrdiny
3) Vždy se do toho úplně "zažeru" a nevnímám svět :D
4) Samozřejmě nové informace
5) Pohoda
6) Nové příběhy
7) Zápletka
8) Rozzuzlení
9) Napětí :D
10) A většinou to dopadne dobře ;)

A co vy, máte taky nějakých "deset důvodů" ? :) :) :)


Ještě k minulému článku o dárcích na Vánoce. Nedělám je kvůli tomu, abyste mi něco poslali nazpátek, ale kvůli tomu, že vás mám ráda a vážím si vás ;) (hlavně to neberte, že ty, kterým nepošlu dárek, že si jich nevážím! Neberte to tak!).

Mějte se skvěle!

Komentáře

Oblíbené příspěvky