Co mě čeká?

Ahoj,
ve čtvrtek půjdu na zkušební přijímačky. Tak jsem zvědavá... O prázdninách jsem se učila, procházela staré sešity, počítala příklady. Češtiny se nebojím, ale matiky trochu jo :/.

Přihlášky už musí být do dneška odeslané. Já už je mám posladné týden. A kam že jsem si je dávala? Na gympl - je ve stejé budově jako "naše" ZŠ :). A druhou na ekonomické lyceum.
Přijímačky budu mít 19.4. (na gympl) a 25.4. (na EL). Tak mi držte prosím palce :).
Kdy máte vy - deváťáci - přijímačky :)?


Jak se připravujete na Velikonoce? My už máme na jívě vajíčka. Včera bylo krásně, tak jsme vzaly Karličku (náš králík) ven a fotily jsme :). Karlička pózovala :).

Když jsme se ráno probudili. Byl venku sníh! Takže pěkné, když je na vajíčkách na jívě sníh :D :). Ale už 90% roztálo.
Pamatujete si na Velikonoce myslím v roce 2013? To byl na Velikonoce sníh :D :). To jsme posílali jako velikonoční přání zašněženou krajinu - tak přesně to venku vypadalo :).

Kolik k vám chodí koledníků? A čím nejhorším vás hodují?
K nám chodí příbuzní a chodí s jalovcem, to je opravdu strašné a bolí to jak čert

Mějte se krásně!
Leník

Komentáře

Oblíbené příspěvky