Téma týdne - "Slepota"

Toto téma se dá psát z mnoha pohledů. Já napíši o lhostejnosti okolí (úvaha, kterou jsem nedávno psala ve škole), myslím, že je to také slepota...

Lhostejnost okolí (úvaha)

Zamysleme se nad lhostejností okolí.
Mnoho lidí je lhostejných. Například při krizové situaci, nehodě, zločinu apod. Bojí se, aby nezmatkovali, neztrapnili se před ostatními např. zbrklým chováním, němeli z toho osobní problémy...
Ale musíme si uvědomit, že jde vlastně o život! Vciťme se do té osoby. Každý sekunda jí může pomoci, zachránit život, nemít následky...
Staly se i případy, že někdo zavolal pomoc, ale potom utekl. Chtěl zůstat v anonymitě. Aby se mu třeba ostatní hlupáci nesmáli. Neměl z toho osobní problémy, když bude chodit k výslechu.
Je velká pravděpodobnost, že se nám nějaká situace stane. Také bychom nebyli rádi, kdyby všichni dělali, že nás nevidí.
Nehoda se mi stala o letních prázdninách, když jsem jela na kole z městského kopce. Přede mnou auto prudce zabrzdilo. Já jsem to nečekala a "přelétla" přes řidítka. Lidi nebyli lhostejní (i když jsem se v tu chvíli cítila strašně trapně) a ptali se mne, jestli jsem v pořádku.
Také bych při nehodě pomohla, určitě bych byla nervózní, ale pomohla bych, jak by bylo v mých silách.
Taková situace se někdy může stát i vám, a určitě budete vděční, když vám někdo pomůže.
_______________________________________________________________________________________________________________
Budu ráda za váš názor!
PS. Bohužel mi nejdou přidat odstavce.

Komentáře

Oblíbené příspěvky