Nabitý víkend + fotky při západu slunce

Ahoj! Tenhle víkend byl hodně nabitý, ale skvělý :)!


V sobotu dopoledne jsem se jela podívat na biatlonový trénink do nedalekého klubu. Moc jsem se těšila :).
Zapojila jsem se do běžeckého tréninku. Běželo se 5 okruhů a 4x se střílelo (já jsem nestřílela), pátý okruh se probíhal. Dlouho sleduji ten klub, jsou tam všichni úžasní :). Běžela jsem si svým (šnečím :D) tempem. Když bylo po běžeckém tréninku, začala střelba "na ostro". (Stříleli i když jsem tam přijela, ale to bylo tréninkové). Teď běželi dokola a stříleli, aby správně zalehli a nemuseli si dlouho upravovat polohu.
Střelbu jsem si zkusila také :) (bez náběhu). Střílela jsem malorážkou (Měla jsem ji poprvé v ruce, na nějakém Dětském dni jsem střílela ze vzduchovky. - PS: Zítra je Dětský den - všechno nej :D :P :D. ). Střelila jsem si pět ran. Prý to bylo dobré :) (jsem fakt laik). Pár fotek, jak střílím a pak terče.



Dozvěděla jsem se mnoho rad. Je to tam opravdu skvělé, úžasní lidé! Děkuji mnohokrát! Moc se těším na viděnou :)!

Odpoledne byl Dětský den v nedalekém městě. Jeli jsme tam s koníky a vozili na nich děti. Byli jsme za kovboje.

V neděli dopoledne jsme šli na pouť. Bylo to moc hezké a zajímavé.
Odpoledne jsem se jela podívat na dernisáž (konec výstavy). Byly tam moc pěkné obrazy! Byly to Absolventské práce. Opravdu nádherné!


Včera jsem šla fotit modely při západu slunce. Fotila jsem foťákem, kterým skoro vůbec nefotím. Některé fotky jsou přepálené, za což se omlouvám... Fotky jsou ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky