Zlatá tretra Ostrava 2016

Ahoj!
V pátek, 20.5.2016, jsem byla poprvé s taťkou na Zlaté tretře (atletické závody, největší v ČR) v Ostravě.

Moc jsem se těšila, až znovu uvidím Zuzku :).


Na dálnici byly kolony, takže jsme se trošku zdržely, ale to nevadilo, protože jsme vyjeli s předstihem.

Před dvanáctou jsme byli v Ostravě. Předprogram začínal před 13.hodinou. Seděli jsme v první řadě na tribuně B.

První závody byly sprinty. Tam se představil i vynikající český sprinter Jan Veleba. Mám pár fotek :).



Naživo jsem viděla Zdenču Seidlovou :), která běžela 60 m, štafetu 4x60 m a 200 m. Také mám nějaké fotky. (S číslem 99)




Pak byly poslední závody Čokoládové tretry (žáci). Všichni byli moc šikovní!


Pomalu se připravovali i tyčkaři. Moc jsem se těšila na nejlepšího dorosteneckého tyčkaře E. Karalise, halového mistra světa R. Lavillenieho a skvělé české tyčkaře - Jana Kudličku a Michala Balnera.

Emmanuel skočil dorostenecký rekord 555 cm! Byla jsem moc ráda, hodně jsem mu držela palce! (PS. Je mu 16 let.)
Renaud Lavillenie vyhrál.


Bylo krásné přivítání, kde nejlepší jezdili v olympijských autech po dráze.

Začala koulařská soutěž, kde se naposledy představil olympijský vítěz Tomasz Majewski.

Na svůj start nastoupila i tyčkařka Jiřina Ptáčníková, která ten den slavila své 30. narozeniny :).
K narozeninám si dala krásný dárek a to první místo - dostala Zlatou tretru :)!!

V dálkařském sektoru zvítězil Radek Juška :)!

Nejsledovanější start se konal v 18:45. Jamajský sprinter na 100 metrů, několikanásobný olympijský vítěž, Usain BOLT! S časem pod 10 sekund (9:98 s) si zaběhl pro vítězství! Byl to neskutečný zážitek, když byl Usain půl metru od nás :3!!!



Na start se již začali připravovat běžci.
V 19.05 vyběhl na svou trať (400 m) nejlepší český čtvrtkař, halový mistr světa a Evropy, Pavel Maslák.

Doběhl na krásném bronzovém místě :).

Potom startoval závod, na který jsem se nesmírně těšila. 400 metrů překážek - Zuzana Hejnová!! :)
Určitě víte, že je to má nejoblíbenější sportovkyně, mám ji moc ráda a měla jsem tu čest se s ní potkat :3.

Byl to Zuzky první start v sezóně, na Diamantové lize nestartovala, protože ji zlobila achillovka. Běžela moc pěkně, v cílové rovince byla první, nakonec ji předběhly dvě a skončila na krásném třetím místě :*! Zuzí, vůbec nic si z toho nedělej! Je to první start, to nejlepší přijde v Riu :* <3! Jsi nejlepší, mám Tě MOC RÁDA!


Nakonec byl závod na 3 000 metrů mužů. Kde se představili dva čeští reprezentanti, J. Holuša a F. Sasínek.
Jakub Holuša skončil na 7. místě a Filip Sasínek zvítěžil!!! Úžasný výkon!!! :)

Hodně napínavý byl také oštěp, kde se bojovalo o první místo až (doslova) do posledního hodu! Nakonec zvítězil Němec Thomas Röhler.
Nejlepšími sportovcemi letošní Zlaté tretry byli vyhodnoceni Jiřina Ptáčníková a Thomas Röhler! Udělali čestné kolečko v olympijském voze.


Když jsme šli k autu, na ulici jsme potkali Adama Sebastiana Helceleta a Denisu Rosolovou :)! Od obou mám podpis a s Denčou mám ještě fotku :).


Veliká poklona všem sportovcům! Ukázali jste neuvěřitelné výkony!!!

Skoro se všemi vítězi jsem si plácla :).

Byl to opravdu skvělý den!!! Moc jsme si to užili! Počasí krásně vyšlo.

Děkuji moc, rodino :****!!!


Více fotek ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky