Jezdecké hry u Starého Hobzí

První zářijovou sobotu (3.9.) se pořádaly v nedaleké stáji závody.

Disciplíny byly skoro stejné, jako u nás (článek o našich závodech + náš plakách ZDE), akorát nebyla disciplína Mini-Maxi.
Plakát závodů

Já jsem se zúčastnila jízdy zručnosti (na Juráškovi), křížkového parkuru a parkuru 60 cm (oba parkury na Jumbovi).

Na jízdě zručnosti jsem vedla 2 kamarádky z kroužku a pak jsem si jí zajela já. S Juráškem jsme získali krásné 3. místo :) <3.
Jako vodička


Dekorování

Zúčastnila jsem se křížkového parkuru. A parkuru 60 cm. Tam jsme jeli svižně, ale VELKÁ škoda poslední překážky :(. Achjo, moc mne to mrzí... Ale poučím se pro příště! Video jste mohli vidět na mojem FB, a kdo mě nemá na FB, tak tady video, které je na YT účtu našeho klubu (Hafling Club Mutišov).
Byl to můj druhý parkur 60 cm.
Ano, mám takový zlozvyk, že skoro u každého skoku řeknu HOP, ale mě to prostě pomáhá, a koníkovi nevadí. Možná to lidem přijde hloupé, ale nám to pomůže... A už to mám tak nějak zafixované, že to dělám sama od sebe...
Když jedu na konících, tak si hodně pomáhám hlasem, mluvím na ně, když jezdíme dostihy tak je podporuji i hlasem, a funguje to. Naši koníci jsou na to zvyklí a nedělá jim to problém, spíš jim to pomáhá :).


Křížkový parkur


Parkur 60 cm


U parkuru jsme se sice neumístili do 5. místa, ale to vůbec nevadí. Nejde nám to vítězství, ale o dobý pocit, a ten jsme doufám oba měli :)...

Parkuru 80 cm jsem se neúčastnila.

Byl to podařený den. Moc děkuji koníkům a všem, kteří mi pomáhali :* <3!

Fotky ze závodů (od pořadatelů) ZDE. Schválně, jesli mne najdete :)... Ale asi jo ;).

A ještě jsem zapomněla přidat odkaz na album fotek od prof.fotografa na našich závodech. Takže ZDE. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky