4 roky blogu

Ahoj, v pondělí to byly přesně 4 roky, co jsem si založila tento blog :)!
Wow, toto letí :)!!! Jako by to bylo včera co jsem napsala svůj první článek :).
Fotila jsem Breyery u ananasu na chodbě :D...
U prvního článku jsem měla všeho všudy (i se svými odpověďmi) 4 komentáře :). Byla jsem za to nesmírně šťastná, že někdo můj blog navštívil.

Blogování mě moc baví a jsem nesmírně ráda za tuto možnost :). Prožila jsem tady toho hodně. Je skvělé podívat se třeba rok, dva zpátky, co jsem v tu dobu dělala :).

Po čtyřech letech se blížíme ke 14 000 návštěvníků :O. Týýý jo! Pecka :).
Děkuji moc, že sem chodíte a píšete komentáře. Každého komentáře si nesmírně vážím!

Teď už nepíšu tak často jako třeba před 3 lety (skoro každý den), ale stále mě to baví a naplňuje. Když jsem psala každý den, tak to už potom docházely nápady, což je jasný :D.
Teď se snažím psát aspoň jednou týdně :). A do článku dávám spoustu energie, aby za něco stál a vám se pěkně četl. Snad je to aspoň trošku poznat. Nejsem nějaká extra spisovatelka, ale moc se snažím :).

Takže můj milý blogu, všechno nejlepší a ať tu jsme spolu ještě dlouho :-)))!

Výsledek obrázku pro gify balónky

Komentáře

Oblíbené příspěvky