Distanční jízda, běh pro Světlušku...

Ahoj, minulou neděli jsem byla na Distanční jízdě v nedaleké stáji.
Počasí vyšlo krásné. Trasa byla 9 km dlouhá. Jela jsem ve dvojici s kamarádkou. Obě jsme měly haflingy. Já Jurdu, ona Šatana. Koníci byli moc šikovní, udělali nám velkou radost :).
Umístili jsme se na 4. místě.
Dostali jsme fidorkovou medaili. Provázek byl krátký a nevešel se mi přes hlavu, tak jsem medaili dala Juráškovi na ucho :D. Chvilku mu tam vydržela, do té doby, než si po slavnostním vyhlášení v klidu lehl a začal se válet :D :D :D. Ještě že na sobě neměl sedlo. No a Fidorka zůstala na kusy v krtinci :D.
Byly to moc povedené závody. Jsem ráda, že jsme v pořádku dojeli a užili si to :).
Přikládám pár fotek
Kamarádka upletla Juráškovi hřívu <3


Před startem :). Já s Juráškem vlevo

Jurda ještě s medailí :D

Slavnostní vyhlášení


Ve středu večer jsem běžela v Jihlavě pro Světlušku :).
Startovné jde na pomoc nevidomým dětem.
Běží se večer s čelovkou na hlavě.
Začátek běhu byl ve 21 hodin. Bohužel pršelo, ale to nás neodradilo. Trasy byly dvě: 3 a 5 km. Chtěla jsem jít 5, ale ráno mi nebylo dobře a tak jsem se rozhodla pro 3. Nechtěla jsem riskovat.
Sešlo se celkem 800 lidí!
Trasa vedla i přes jihlavskou ZOO :), to bylo velmi zajímavé.
Byl to krásný zážitek, běžet ve tmě s čelovkou, za sebou obrovský had světlušek :)...
Moc jsem si to užila a těším se na další ročník :).



V sobotu jsem se byla podívat na biatlonové závody v nedalekém klubu. Vyšlo krásné počasí a vše ještě podtrhly výborné výkony domácích biatlonistů :)). O této akci brzy napíšu, ještě čekám na nějaké fotky.

Včera jsme jeli pro Hanču k Českému Krumlovu, kde byla od soboty na soustředění.

Zítra jedeme se školou na výlet do NP Podyjí. Je to kousek od nás, minulý rok jsme tam byli se školou (jako deváťáci). Bylo to super. Už se moc těším :). Snad vyjde počasí, protože na tom hodně záleží. V plánu je ujít 10 km.

Tento týden máme hodně odpočinkový, protože i ve čtvrtek jedeme pryč. Na knižní veletrh do Prahy. Já a knihy? To jde hoodně k sobě :D. Takže se moc těším :3 :).

No a v pátek bude focení tříd :D.
Snad všechno dobře dopadne. Pak vám výlety sepíšu ;).


To je pro dnešní článek vše. Mějte se hezky!

Komentáře

Oblíbené příspěvky