Shrnutí prázdnin

Ahoj, v tomto článku shrnu mé letošní prázdniny :).

Budu psát v bodech. O spoustě zážitků jsem psala článek, takže když trošku zahledáte na blogu, najdete je :).

Typická letní písnička :D

  • Letní tábor Hříbata Řídelov - instruktorka u koní
  • Bohužel jen jednou jsem byla na tréninku tenisu :/. Pak už se trenér neozval. Ale optimistické je, že jsem si tam našla soupeře, se kterým jsme o prázdninách chodili hrát :). Takže jsem s tenisem nezahálela.
  • Brigáda na dačické věži
  • Zašla jsem na tenis do Slavonic s kamarádkou od koní
  • Zúčastnila jsem se slavnostní předpremiéry filmu Po strništi bos, která proběhla na SlavoniceFestu
  • Podruhé jsem zhlédla film Anděl Páně 2 (také na SlavoniceFestu). Vánoční pohádka v srpnu, proč ne :D ;). Aspoň ochladila :)).
  • Pomáhala jsem na zábavném odpoledni pro děti, kde jsem byla u včel
  • S rodinou jsme byli na dovolené na Šumavě a v Plzni
  • Zašla jsem si na tenis do nedaleké vesnice s kamarádi ze vsi, kam jezdím na koně
  • S taťkou a jeho známými jsme byli na jednodenním výletě na Bítově
  • Oslavili jsme mojí kamarádky narozeniny
  • Byla jsem na brigádě na Toužínských stráních
  • Zahráli jsme si šipkovanou
  • Udělali jsme si rozloučení s prázdninami
  • Za prázdniny jsem přečetla celkem 10 knížek. Což je myslím super číslo :). Četla jsem si jak svoje tak i ty, které mám k maturitě. Takže mám načteno. Samozřejmě k maturitě budu číst stále, ale už mě nebude tolik tlačit čas. Přes školní rok se toho samozřejmě přecte méně. Tudíž si teď dávám slabší knihy a na prázdniny si vezmu ty tlustější :). Už mám vybráno, které si přesně přečtu. Jak to máte vy? Také máte/měli jste knihy k maturitě naplánované dopředu, nebo jste sáhli po tom, co bylo?

Body jsem psala plus minus tak, jak to šlo po sobě. Koukala jsem při tom do kalendáře, kde mám vše zapsané :).
Prázdniny jsem si užila, ale chtěla bych je samozřejmě delší :D. Do školy se mi vůbec nechtělo. Po skončení prázdnin jsem měla pocit, že jsem nic nestihla :D. Nevím no, snad to byl jen pocit :D :D :D.

V sobotu pojedeme s koníky na Slavonický jarmark, kde budeme vozit děti.

Od příští soboty budu zase chodit na taneční (podruhé a naposledy). Docela se těším. Už vím, co mě čeká :). Mistři budou stejní jako minulý rok. Jsou moc hodní a naučí :).
V to samé datum (jako začínají taneční) se uskuteční v nedaleké stáji jezdecké závody. Doufám, že to skrz taneční stihnu. Kdybych to nestihla, mrzelo by mě to.

1. října máme závody v naší stáji. Tak snad nám vyjde počasí.
Přikládám pozvánku:

Kalendář máme docela našlapaný :D.

Jak už jste si všimli, přes školní rok budu psát samozřejmě míň článků, než o prázdninách. Budu se snažit napsat každý týden jeden článek.

To je pro dnešek všechno. Děkuji za přečtení článku. Budu moc ráda za komentář :). Můžete se v něm také rozepsat, jak jste prázdniny strávili vy.
Mějte se hezky, ahoj :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky