Fotky při západu slunce

Ahoj, dnes v podvečer jsem se vydala fotit modely při západu slunce.


Prvně jsem vzala Annie a Andyho. Udělala jsem pár fotek, ale byly moc přesvětlené, jak má Annie s Andym bílou barvu :(. Vím, že to je moje chyba, ale bohužel s foťákem neumím natolik, abych tuto chybu napravila. Budu moc ráda za každou radu.
Došla jsem si tedy pro jiné modely - Bleska a Fely. Problém byl stejný :D, oba jsou moc světlí.
A tak jsem šla pro modely na třetí pokus. Ten se naštěstí povedl :D. Vzala jsem ty nejtmavší. Kdyby tohle nevyšlo tak nevím, co bych dělala :D :D :D. Vybraní modely byli - Barny a Windy.

Focení mě bavilo. Hlavně hrátky se sluníčkem. Vznikaly docela pěkné fotky, na které jsem pyšná :-).

Malá ochutnávka:

Barny

Windy







Všechny fotky najdete ZDE.


Doufám, že se Vám aspoň některé fotky líbily :-). Budu ráda za připomínky a rady.

Příští článek bude shrnutí prázdnin. V blízké době bych Vám také chtěla napsat, jak to snážím na střední :D (gymplu). Co je nového od základky apod. (Teď jsem ve druháku.)

Je tady nový školní rok. Přeji Vám, abyste do něj vstoupili pravou nohou :-)!
Chtělo se Vám do školy? Mně vůbec :D. Zlaté prázdniny.

Jaký máte rozvrh? My teď máme i volitelné předmety. Jaké jsem si vybrala, to Vám řeknu v slibovaném článku o škole.
V pondělí, úterý a ve čtvrtek mám 9 hodin. Ve středu 6 a v pátek 5 :-). Ve čtvrtek je to nelogicky postavené, protože mám 4 hodiny, pak 3 volné (!) a pak 8. a 9. hodinu tělák. Naštěstí jsem si do těch volných zakomponovala klavír, takže to je hned příjemnější :-).

Teď jsem byla trošku nemocná a stále jsem nachlazená, ale chtěla bych se nominovat do okresního kola středoškolského poháru Corny, který se koná 19. září (atletické závody). Chtěla bych běžet 200 m. Nevím, jestli se tam dostanu, ale moc bych si to přála :-). A když to nevyjde, tak nebudu věšet hlavu. Zkusím to zase příští rok :-). Ale jednou bych se tam moc ráda dostala. Snad mi to někdy vyjde.
Jinak na střední bohužel žádné další běžecké závody nemáme :/, což mě mrzí. Na základní škole jsme toho měli více (přespolní běh, Zátopkovy štafety a atletické závody o Štít města Dačice). Zátopkových štafet bych se mohla účastnit jako finišmanka, ale to by mě museli vyhrat ze základní školy, do které jsem chodila. Protože finišmani jsou vždy buď učitelé, někdo ze školy, nebo žák, který základku už dochodil. Nevím, jestli mě někdy pozvou, ale kdyby jo, tak by mi to udělalo obrovskou radost. Protože učitelé ze základky ví, jak mě tělocvik bavil :-). Zátopkových štafet jsem se účastnila, když jsem byla na základce a vždy mě moc bavily a ráda jsem na ně chodila.
Sport mě baví. Ne všechno mi jde, ale snažím se. Určitě byste znali rychlejšího běžce než jsem já :D. Ale já jsem si nastavila nějaké své cíle, kterých bych chtěla dosáhnout :-).

Jejda, to jsem se trošku rozepsala :D. Tak to se omlouvám :D.

Mějte se krásně. Ahoj :-)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky