Novinky

Ahoj, omlouvám se, že jsem už tak dlouho nenapsala, ale nějak není o čem. Všechno je tak nějak monotónní. Škola, učení, o víkendu koně <3. V neděli by Sendy oslavil 22. narozeniny :'( <3...

Dneska jsem ale chtěla napsat. Proč? Protože jsem k dnešnímu dni přečetla všech 20 knížek k maturitě :)! Jsem moc ráda. Nakonec jsem si místo Labyrintu vybrala Hamleta, toho jsem čela jako posledního. A které knížky že mám? To se můžete podívat TADY. Jsem ve 2. ročníku, takže jsem ráda, že jsem to takhle hezky stihla a nemusím se stresovat :).

Jak se máte Vy? V sobotu jedu na jednu akci, o které určitě napíšu, tak se těšte ;).

Jo a ještě abych nezapomněla. Jak jsem psala v minulém článku o biatlonových závodech, tak je z nich i video. Přikládám ho sem :). Jsem v čase 1:20 a 2:25 :).





To je pro dnešní článek vše. Mějte se moc hezky a u dalšího článku ahoj :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky