Prague Park Race 2018

Ahoj, v sobotu se v Praze konal Prague Park Race v Průhonickém parku.

Co to je? 14ti kilometrový běh parkem, kterého se může zúčastnit kdokoliv. Na startovní listině jsem měla své dva kamarády. Pavlu a Honzu. Oba reprezentují Českou republiku v běhu do vrchu a jsou několikanásobnými mistry ČR. Řekla jsem si, že je tam pojedu podpořit. Dopředu jsem jim to neřekla, chtěla jsem to udělat jako překvapení :). Honza byl u nás v létě na věži a tak jsem si řekla, že by bylo fajn, kdybych vzala na fandění něco s věží. A co jsem vymyslela? Vlajku našeho města, na které je věž :D.
Závod začínal v 11 hodin. Na místo jsme přijeli krátce po desáté hodině. Honzu s Pavlou jsem zastihla zrovna, když se rozcvičovali před závodem. Byli příjemně překvapeni :). Oba byli ještě před začátkem zavodu mezi favority. Honza minulý rok vyhrál a Pavla byla druhá. Po startu jsme čekali na startu/v cíli (jedno a to samé místo). Byla jsem hodně nervózní, protože jsem to oběma moc přála :).
A kdo že vyhrál? Celý závod vyhrál HONZA :)!! Pavla doběhla do cíle jako 7. a v ženách jako PRVNÍ :)! Byla jsem moc ráda! Jsou skvělí =).
Já jsem si na závod netroufla. Běžela jsem max. 10 km. 14 bych asi nedala :D. Ale po závodě jsme se s Hančou šly s Honzou a Pavlou vyběhat :).
Po 13. hodině bylo vyhlášení a poté tombola. Rozloučili jsme se a šli jsme se ještě podívat na park a potom jsme jeli na Vítkov na sochu Jana Žižky.

Cestou domů jsme se ještě zastavili v Mělníce na soutoku Vltavy a Labe.

Byl to super jednodenní výlet :). Teď přikládám fotky :).


Fanynka :). Měla jsem i bundu a šálu v barvách vlajky


Pár minut před startem jsem si povídala s Pavlou

Na startu

Honza s číslem 372

Vyhlížím závodníky

Honza kilometr před cílem

Pavla na trati

A v cíli :)!!!


Honza v cíli

Společná fotka s Honzou :)

S oběma :))

A ještě ségra Hanča :)

Pavla při rozhovoru

Honza při rozhovoru

Byla sranda :)))

Vyhlášení - Honza

Vyhlášení - Pavla

A teď fotky z parku :)
No jo, dvojčata :D :D :D



Vidíte tu oranžovou rybu :D?



Krásné zábradlí :) (vpravo)




Je to tam krásné :). Škoda, že ještě rostliny nekvetly :(




Krásné schodiště


Teď fotky z Vítkova

Cestou k soše





Obrovská socha. To vidíte na nás, jak jsme malé :D



Výhled na Prahu

Vyhlídka. Bohužel posprejovaná :(

Stověžatá Praha

Státní vlajka

Jan Žižka z trochu jiných pohledů :))



Žižkovská věž

Krásné dveře :)


Velmi dlouhá ulice, která vede k památníku Jana Žižky

Teď již fotky z Mělníka :)

Hora Říp


Soutok Labe a Vltavy - vzniká Labe. Labe úplně vlevo, malá říčka, Vltava vedle a úplně vpravo je kanál.

Kostel

Přes vinice :))


Náměstí v Mělníce



V neděli jsem jela na koně. Trénovali jsme a poté jsme zapálili pro Sendyho 22 svíček. Uprostřed byla jedna velká svíčka s jeho fotkami





To je pro dnešní článek vše. Snad jsem Vás nezahltila fotkami.

A co jste dělali o víkendu vy :)?

Komentáře

Oblíbené příspěvky