Ohlédnutí za rokem 2018

Ahojte, vítám Vás u posledního článku v roce 2018. V něm bych chtěla shrnout celý rok a popř. si dát nějaká předsevzetí na rok následující.


Už tradičně nejdůležitější události rozdělím do měsíců v roce.

LEDEN

  • Začnu bohužel smutně. Na začátku roku nás opustil koník Sendy :'(. Navždy zůstaneš v našich srdcích <3.

ÚNOR

  • Konec plesové sezóny

BŘEZEN

  • Biatlonové závody
  • Prague Park Race - fanoušek

DUBEN

  • Mutišovské řemeslné trhy
  • Distanční jízda
  • 5. narozeniny blogu!!!

KVĚTEN

  • Výlet s přáteli
  • Distanční jízda u nás ve stáji
  • Mořský svět a ZOO Praha (se školou)
  • Divadelní představení Brno (se školou)
  • 24 MTB Jihlava

ČERVEN

  • Školní výlet - Hluboká a Č. Budějovice
  • Dětský den
  • Začala jsem pravidelně chodit na tenisové tréninky

ČERVENEC

  • Tábor - oddílová vedoucí
  • Biatlonové závody - fanoušek
  • Tábor - instruktorka u koní
  • Brigáda na věži
  • Zatmění Měsíce

SRPEN

  • Běh pro hospic
  • Dovolená na severu Čech
  • Mistrovství světa v letním biatlonu Nové Město na Moravě

ZÁŘÍ

  • Dovolená v Polsku a na Slovensku
  • Atletické závody Corny

ŘÍJEN

  • HESU kemp Sušice
  • Gaudeamus Brno
  • Rajhrad a Brno (se školou)
  • Nový model
  • Jezdecké závody - pořadatel

PROSINEC

  • Věneček - divák
  • Slavnostní zakončení letní biatlonové sezóny
  • Praha
  • Vídeň
  • Turnaj ve stolním tenise
  • Focení Jihlava
  • 18. narozeniny
  • Vánoce
Za tento rok jsem napsala 60 článků (je to hezky zaokrouhlené :)), což je o 2 více než vloni.
To by bylo shrnutí roku 2018. Byl to super rok <3. O některých prosincových akcích jsem ještě nestihla napsat článek. Takže čekejte v novém roce :) ;).

Předsevzetí, která jsem si dala na rok 2018.
1) Stále psát. -> Zrovna píšu článek, takže ano, podařilo se mi to :D :).
2) Setkat se s nějakou rančerkou/blogerkou/blogerem, které sleduji. -> To se mi také podařilo :). Setkala jsem se s Alešem. Dokonce 2x ;).

Předsevzetí na nový rok si dávám stejná + udělat řidičák a reprezentovat naše město v tenise. Tak snad se mi podaří splnit.

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2019!!! (v minulém článku je PFko ;))

Komentáře

Oblíbené příspěvky