Víkend

Ahojte, co jste dělali minulý víkend? Já jsem si vzala na triko 7 akcí :D. A jak jsem to všechno zvládla? To Vám řeknu v tomto článku.

SOBOTA
O půl desáté jsem jela vlakem na koně. Ve vlaku jsem se setkala se známými z tábora. Nemocný klouček s maminkou. Jela jsem je svézt na Juráškovi. Moc se jim to líbilo. Byla jsem moc ráda :-). Vidět jeho úsměv je k nezaplacení! Stačí tak málo. Po jejich odjezdu jsem jela na hodinovou vyjížďku do lesa. V pátek v noci napadl sníh, takže na cestě nebyly ještě žádné stopy. Jen já, Jurášek a sníh. Nádhera! Jako v pohádce <3.




Od čtvrt na dvě jsem měla u koní kroužek (děti). Takže jsem je trénovala.

Vlakem zpět domů jsem jela ve čtvrt na čtyři. Doma byla o půl čtvrté. Převlékla se a v 16:45 jela na další akci. Jak asi víte, mám ráda biatlon, jezdím do Starého Města na závody jako fanoušek. A kam jsem tedy jela? Do Starého Města na Slavnostní zakončení letní biatlonové sezóny. Akce se konala v restauraci, kde probíhaly i různé zábavné hry - např. dvojice si nazula jedny historické běžky a na kachličkách museli projet slalom. Dařilo se :). Byla jsem moc ráda, že jsem mohla být součástí. Po osmé hodině jsem ale musela domů, protože mě čekala další akce. Zavěrečný kurz tance - věneček. Na taneční jsem chodila předminulý a minulý rok. Tento rok ne, ale byla tam kamarádka. Takže doma zase převléct do šatů a na věneček. Bylo to náročné, ale super:).
Věneček

NEDĚLE
Na věnečku jsem nemohla být moc dlouho, protože mě v 9 hodin čekal tenisový trénink :D. O půl dvanácté jsem jela na koně a v 16 hodin už měla být na rozsvěcování stromu na náměstí, kde jsem v dřevěné chaloupce prodávala mošt. No a pak se ještě podívat na učení a spát :D.
Náročný, ale 100% užitý víkend :).

Co takhle o víkendu děláte Vy?

Komentáře

Oblíbené příspěvky