Skoro jarní fotky

Zdravím Vás! Minulý víkend v sobotu po biatlonových závodech (o kterých bude příští článek), které se konaly dopoledne, jsem šla odpoledne ještě fotit do nedalekého města, kde mají i takovou menší farmu blízko paneláků. Vůbec jsem o ní nevěděla. Na zahradě mají muflony, koně, daňky, jeleny (!), kozy.

Foceno přes plot :/.


Škoda toho plotu :(

Tahle se mi líbí :)


Jak normálně spolu mohou žít dvě různá zvířatka. Jedno hospodářské a jedno lesní :)))

Teď přidám dvě zajímavé stromové fotky, koukejte ;))


Koník se jmenoval Bátory (říkala nám to místní, co šla okolo)


Už jste někdy viděli trojhrannou kapličku? Ne? Tak koukejte



Trocha gotiky


Pohledy na město




Včera jsem se vydala na běžky. U nás ve městě už sníh nemáme, ale v nedalekém biatlonovém klubu (o kterém budu psát v příštím článku) je sněhu ještě dost. Vedle areálu je louka, kde je stopa. Bylo nádherné jarní počasí. Azurové nebe, sníh, slunce, nikde nikdo. Nádhera. Byla jsem tam cca od půl 11 do půl druhé. No, a pěkně jsem se spálila :D. Trochu vás zahltím přírodou. Mohu :D?








Na běžky krásně svítilo sluníčko. No prostě nádhera. Nemyslíte :)?

A co vy? Běžkujete? Umíte na běžkách bruslit? Já se to snažím naučit, ale nejde mi to :D.

Proč takového počasí ještě nějak nevyužít? Proto jsem po návratu domů vzala foťák a šla fotit do městského parku :).







Pohled na zámek z hlavní silnice

Pohled z druhé strany - z parku






Nějaké to makro nesmí chybět :D





Jinak v sobotu jsem také fotila, na koních. Přikládám jednu fotku. A co jste dělali o tak krásném slunném víkendu Vy?
Jurášek s Barčou a v dáli Montserrat

Doufám, že Vám takové fotočlánky nevadí. Vyjádřete se prosím do komentářů, děkuji :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky