Svatba

Ahojte, jak jsem již psala na začátku prázdnin, 3.8. jsem se měla zúčastnit bratrancovy svatby jako fotografka. Jaké to bylo? To bych Vám chtěla povyprávět v tomto článku.

Svatba se konala u Tábora (cca dvě hodiny cesty od nás). Na místo jsme se tedy vydali už v pátek večer. Čekala nás grilovačka a závěrečné přípravy. Šla jsem spát vcelku brzy, abych byla připravená na velký den. Prvně jsem myslela, že pojedu brzy ráno (na půl šestou do Tábora) s nevěstou ke kadeřnici, ale z toho nakonec sešlo. Fotila jsem přípravy doma. Dali jsme si budík na pátou hodinu, ale několikrát jsme ho ještě odložili, protože jsme měli už všechno připravené a sraz jsme měli až o půl osmé. Obavy jsme ale měli z počasí. Ráno vydatně pršelo. Déšť naštěstí přestal, ale bylo zataženo. Celá naše rodinka se sladila do modré barvy :). Na půl osmou jsme dorazili k domku novomanželů, který byl ve stejné obci jako náš penzion (tam se konala hostina). Naše auto vezlo nevěstu, takže se zdobilo. Ségra s mamkou přidělávaly myrty a mašle, já všechny přípravy fotila. Vzala jsem si květinu nevěsty a její boty a dělala detaily. Poté jsem samozřejmě fotila oblékání do šatů. Obřad byl v cca 10 minut vzdáleném městě v 10 hodin. Trval necelou půlhodinku. Pak jsem fotila společné fotky prvně před radnicí (kde ale bylo hodně rušivých elementů - reklamní billboardy) a pak před kostelem. Fotily se samozřejmě i skupinky s novomanžely. Poté se jelo zpět na slavnostní oběd, který byl velmi vydatný. Ještě, že jsem si řekla o menší porci. Tu normální bych fakt nesnědla :D. Po obědě jsme odjeli (já, ségra - řidička, mamka - designérka, novomanželé) na nedalekou zříceninu, která byla cílem hlavního focení. Chvílemi poprchávalo, ale naštěstí vždy jen chvilku. Pak se dokonce ukázalo i sluníčko :). Po příjezdu na penzion probíhala vtipná tombola. Vyhrála jsem auto (což se hodí, když dělám ten řidičák)! Bylo to malinké autíčko na klíčky :D. Pak se jedlo, pilo, tancovalo, užívalo :). Spát jsem šla poměrně brzy, protože jsem z celého dne byla pořádně utahaná. Všude být, všechno stihnout, udělat x fotek. Ale jsem ráda, že jsem všechno stihla. Hlavně to nejdůležitější - polibek, prstýnky, uklízení střepů, házení kytky (kterou jsem naštěstí nechytla :D), tance novomanželů s rodiči, oběd, krájení dortu apod. :) Novomanželům se fotky líbí, což je pro mě největší odměna :). Byla to pro mě velká zkušenost a moc za ni děkuji :)! Na ukázku samozřejmě přikládám pár fotek :). Snad se Vám budou taky líbit.
Na obrázku může být: květina a stůl

Na obrázku může být: rostlina, květina, strom a venku

Na obrázku může být: Hana Riedlingová, sedící

Na obrázku může být: Hana Riedlingová, záběr zblízka

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, květina a rostlina

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, svatba a venku

Na obrázku může být: Jana Valentová, směje se, venku

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stojící lidé, svatba, obloha, dítě, strom, mrak, venku a příroda

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, svatba, dítě a venku

Na obrázku může být: 2 lidé, stojící lidé, svatba, dítě a venku

Na obrázku může být: 1 osoba, svatba a venku

Na obrázku může být: 1 osoba, stojí, svatba a venku

Na obrázku může být: 2 lidé, včetně Jany Valentové, smějící se lidé, stojící lidé, strom, boty, obloha, venku a příroda

Na obrázku může být: 2 lidé, včetně Jany Valentové, smějící se lidé, stojící lidé, svatba, venku a příroda

Na obrázku může být: 2 lidé, včetně Jany Valentové, smějící se lidé, stojící lidé, svatba, strom, dítě, venku a příroda

Občas jsem stála před objektivem i já, tak přidávám pár fotek na ukázku, co jsem měla na sobě :).


Jó děti, to je moje :)

Se ségrou <3



My <3



Domů jsme jeli v neděli odpoledne. V neděli bylo jasné nebe, svítilo sluníčko, ale to není ideální počasí na focení. Fotky jsou pak hodně přeexponované (světlé), takže jsme byli rádi za počasí, které bylo v sobotu :). A co Vy, byli jste teď někdy na nějaké svatbě? Já jsem byla na svatbě (jako na celé, ne jenom nakouknout) podruhé. Poprvé před 13 lety :D to jsme šly se ségrou za družičky :). Byla to skvělá svatba :)! Snad zase nějaká brzy bude a ne až za dalších 13 let :D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky