Rakouský trénink

Ahojte, vítám Vás u prvního letošního článku :). V neděli 5.1. se náš tenisový klub vydal na trénink do nedalekého rakouského Raabsu. Mají tam nově zrekontruovanou halu se dvěma kurty a jiným povrchem, než je u nás. U nás v hale máme normální polyuretanovou podlahu, tam mají modrý "koberec". Kurty jsou dva vedle sebe odděleny sítí. Měli jsme zamluvené dvě hodiny. Hráli jsme celkem 4 sety. Bylo to skvělé! Úplně jiný tenis :D. Ne tak rychlý, jako v hale. Museli jsme si na to chvilku zvykat, ale pak to byla nádhera. Doufáme, že se tam brzy zase podíváme. Přikládám fotky.


Po tenise jsme se šli smočit do bazénu vzdáleného asi 300 m. Také nově zrekonstruovaný. Jezdí tam hodně Čechů. Tam jsme byli také dvě hodinky. Byla to super regenerace. Zaplavala jsem si pár rychlejších úseků v plaveckém bazéně, vyzkoušela tobogán (který je fakt nepříjemný. Uvnitř je úplná tma, takže nevíte, jestli jedete doprava, nebo doleva..), masírovaly mě bublinky a pak jsem s děckama blbla. V bazénu bylo docela dost lidí, protože Rakušané měli ještě na Tři krále prázdniny, ale i tak to bylo moc fajn :).
Děti byly v Rakousku na podzim na zápasech. Bohužel jsem se nemohla zúčastnit, jelikož v tu dobu jsem byla zrovna ve Skotsku, ale už se moc těším, až se nějaký mezistátní zápas zase povede uspořádat :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky