Vánoce

Ahojte, co jste si přáli k Vánocům? Já jsem si nepřála nic. Všechno potřebné mám a co chci, to si můžu koupit. Nejdůležitější je zdraví. I přes to, že jsem nic nechtěla jsem něco dostala. A jeden dárek byl opravdu velký! Dostala jsem NTB! Udělal mi velkou radost :), budu ho mít na vysokou. Dále jsem si koupila tři knížky a rozdala je po rodině, aby mi je dali :D, tak to děláme už pár let. Lepší, než kdyby mi koupili něco, co nevyužiji :). Dále jsem dostala náramek a voňavky. Co jste dostali vy? Mrzí mě, že nebyl (není) sníh a proto se vytratila ta pravá vánoční atmosféra :(. Ale snad ještě napadne a stoupnu si po roce na běžky :). Na závěr přikládám pár fotek:
Náš stromeček

Dekorace

Tahle fotka se mi líbí nejvíce :)

Prskavky


Stromeček u tety



Krásná ozdoba

Mé dárky

Největší dárek :) z něj teď píšu

Všechny fotky najdete ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky