Tenisový turnaj Zliv

Ahojte, v sobotu 27.6. jsem se zúčastnila tenisového turnaje.
Možná si někteří vzpomínáte, jak jsem minulý rok poprvé reprezentovala město v tenise. Hrály proti sobě vždy dvě města. Hrálo se několik sobot na jaře. Tento rok, kvůli koronaviru, byly turnaje pozměněny. Hrály se pouze tři kola. Prvního kola se náš tým nezúčastnil, jelikož jsme byli nasazení. Druhého kola, které se hrálo doma proti Bechyni, jsem se bohužel nemohla zúčastnit, jelikož jsem byla na přijímačkách v Brně. Posledního kola jsem se ale zúčastnila. Hráli jsme ve Zlivi u Hluboké nad Vltavou. Ve Zlivi mají jiný povrch než my. My máme antuku, tudíž jsme na ni zvyklí, tam byla umělka s pískem. Hodně to klouzalo. Člověk se na tom skoro nemohl ani rozběhnout, nešlo to zastavit, nebyli jsme na to zvyklí. V týmu jsou 2 ženy a 4 chlapi. Hrálo se celkem 9 zápasů (6 dvouher a 3 čtyřhry). Já hrála dva zápasy - dvouhru a čtyřhru. Při dvouhře jsem hrála proti paní, která hraje tenis celý život, měla výborné údery, neměla jsem šanci. Jednou jsem uklouzla a upadla, takže pak jsem se docela bála o koleno. Prohrála jsem, ale odnesla jsem si spoustu zkušeností. Čtyřhru jsem hrála s kamarádkou, se kterou hrajeme pravidelně a jsme docela sehrané. Hrály jsme proti stejným soupeřkám, jako ve dvouhře. Měly jsme vynikající začátek. Za chvíli jsme vedly 5:3 a podávaly na vítězství v 1. setu. Bohužel jsme nakonec zápas prohrály, ale hrály jsme svou hru, to, co umíme, byly jsme spokojené. Náš tým prohrál nejtěsnějším možným výsledkem 4:5. Škoda, věřím, že kdyby se hrálo u nás, vyhrajeme. Tak třeba budeme hrát doma za rok :).
Byl to super den. Ale bylo hrozné vedro, tudíž to bylo hodně náročné. Chvilku se honily mraky a byly slyšet hromy, ale přehnalo se to, ani kapka nespadla a byl zase pařák.
Škoda, že se tento rok hrálo zkráceně, ale hlavně, že se vůbec hrálo. Na jaře to vypadalo, že se ani hrát nebude. I když jsem hrála pouze jedno kolo, odnesla jsem si spoustu zkušeností a moc se těším na příští rok :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky