Spousta novinek

 Ahojky, omlouvám se, že píšu po tak dlouhé době, ale bylo toho více než dost a na psaní článků bohužel nezbýval čas. 

Konečně nám otevřeli sportovní haly, takže jsem byla po dvou měsících na tenise. V hale je to úplně jiné než venku. Antuka venku je pomalá, v hale je to hodně rychlé, jiné odskoky... Člověk si musí zvyknout. Ode dneška už je zase zavřená, takže jsme si to užili jen chvíli :(. 

Kdo můj blog čte delší dobu, možná si vzpomíná, že každý rok jsem na brigádě ve Vánoční chaloupce, kde prodávám mošt, punč, svařák a další teplé nápoje. Tento rok jsme to měli vychytané, abychom nebyli v těsném kontaktu se zákazníky, bylo tam plexisklo. Aspoň dovnitř tolik netáhlo :D. Minulý rok byla spousta akcí, kde jsem prodávala, ale tento rok nic. Po týdnu nám chaloupku zavřeli :(... Obávám se, že se znovu neotevře, škoda...



Od Mikuláše s tetou pečeme na chalupě cukroví. Je to každoroční tradice, na kterou se těšíme dlouho dopředu :). Tento rok má teta 26 druhů :O :D! Pečeme celá rodina a moc nás to baví :). V pondělí finišujeme, budeme dávat krémy, mňam :P. Přikládám malou ukázku:




První ročníky na VŠ mohou chodit v omezeném počtu do školy. V ročníku je nás skoro 80, takže skoro všechny předměty zůstaly online (což oceňuji), prezenčně máme pouze dobrovolný tělocvik, kde si můžeme trénovat akrobacie na zápočet. Tréninky jsem využila 2x a myslím, že mi hodně pomohly.

Snažíme se chránit, jak nejlépe můžeme, protože máme prarodiče, kterým je přes 80 a bojíme se o ně. Před týdnem byla u nás hodně hustá atmosféra. Mamky kolegyně z kanceláře byla na testech a je pozitivní. Mamka měla na sobě roušku, ale když jí/pije, samozřejmě si ji musí na chvíli sundat. Mamka tedy byla na testech a my v karanténě do té doby, než se nedozvíme výsledky. Hodně jsme se báli, ale doufali, že vše dobře dopadne, jelikož mamka neměla žádné příznaky (i když víme, že někdo je pozitivní i bez příznaků). Výsledky jsme se dozvěděli v sobotu ráno, naštěstí je mamka NEGATIVNÍ! Hrozně moc se nám ulevilo! 

V týdnu jsem šla k zubaři a musela jsem podstoupit rychlotesty. Bylo to hodně nepříjemné, ale dalo se to vydržet. Za 10 minut jsem znala výsledek - NEGATIVNÍ :)! Také jsem měla velkou radost.

Jinak mám za sebou druhou zkoušku, ještě nevím výsledek, ale snad to dobře dopadne. V jednom z minulých článků jsem přidala pár výtvorů, které jsem nakreslila, nyní sem dávám ruce. Ta vlevo se mi líbí víc :D




Nakonec přikládám kamínky, které jsem našla :) - horolezec, velryba, Ladovská zima, halloweenská kočka a balón 



Moc děkuji, jestli jste dočetli článek až sem. Mějte krásný předvánoční čas :-)! 






Komentáře

  1. Je to všechno na prd :( Moc mi chybí volejbal. Paní co má na starost pronájem tělocvičny před pár dny psala, že do Nového roku hrát nemůžeme. A myslím si, že to ještě dlouho nepůjde :( Je dobře, že se ti nemoc vyhýbá :) A že jste všichni zdraví :) Taky mám o prarodiče strach. Teda 26 druhů, to je bomba :DD Babička má jen pár druhů. Druhá babička toho má ale teda víc a ještě to má rozdělené jako normální, dia pro taťku a bezlepkové pro přítelkyni mého strejdy :D Ty ruce jsou opravdu povedené, jsi šikula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :(, kdo ví, kdy si znovu zasportujeme.
      Teta také dělala asi 4 druhy pro strejdu, který je diabetik. Moc ji to baví a peče i pro známé ;)
      Moc děkuju :)!
      Leník

      Vymazat
  2. Ta zavřená chaloupka mě mrzí, je to letos celé takové podivné, snad to příští rok na Vánoce bude jiné, jako dřív. To pečení cukroví ti závidím, mít tak krásnou soudržnou rodinu, co se takhle schází, to se jen tak nevidí. Držím pěsti, ať ti dopadne zkouška a přeji hodně zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, snad za rok bude všechno, jako dřív.
      Jsem moc ráda za naši rodinu :).
      Moc Ti děkuji! :)
      Leník

      Vymazat
  3. Moc mě mrzí, že vám stánek zavřeli, je to škoda. A přímo zírám, že máte tolik druhů cukroví! :O Moje máma jich taky dělá dost, jsme velká rodina :-) A ty kamínky jsou naprosto úchvatné. Je to krásný koníček a kdybych uměla takhle krásně kreslit, tak jdu do toho taky. Ale teď jsem se rozhodla, že bych taky byla v té skupině kamínků a místo abych na ně kreslila, tak bych na ně zanechala nějaký krásný motto, nebo tak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělý nápad, Jani! Někdo také nekreslí, ale píše motta. Určitě do toho jdi :)! Těším se na tvé výtvory.
      Leník

      Vymazat
  4. To je škoda, že zavřeli ty stánky... je to blázinec. :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tak vás bych chtěla mít s tetou doma! Jako můžu říct, že opravdu ráda bych vše ochutnala a vypadá to báječně!.. To by se ty kg teprve shazovala :D Přeji Krásné Vánoce <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :)! Teď se můžeš vymluvit na těhotenství, místo na cukroví, tak je to fajn :D
      Také přeji nádherné Vánoce! :)
      Leník

      Vymazat
  6. No já zase nedávno prodělal angínu, na testech jsem ale nebyl, rozhodla tak doktorka. Je fakt, že úplně typické příznaky covid (ztráta chuti a čichu atd.) jsem neměl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, že už je to ok :)
      Leník

      Vymazat
    2. Ztráta chuti a čichu patří k méně častým příznakům. ;) A já jsem o čich přišla až několik dní po teplotách, takže tím se nedá řídit... :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky