20. narozeniny

 Ahojte, 20.12.2020 jsem oslavila 20. narozeniny. Je tam hodně dvojek, že :D?

Kdo mě sleduje delší dobu, jistě ví, že mám dvojče, proto se nedivte, že na fotkách budeme dvě :D. Jestli si lámete hlavu, kdo je starší, tak je to Hanča - o tři minuty :D.

Co jsem si přála? Let balónem - a dostala jsem ho :)! Před rokem ho dostal taťka k narozeninám  a já chtěla letět s ním, takže se mi to povede :). Udělalo mi to velkou radost a nesmírně se těším! Hanča si přála (a dostala) seskok padákem. Na to nemám odvahu :D. Dále jsem dostala chytré hodinky :O! To jsem vůbec nečekala! Jsem z nich nadšená :). 

Malá odbočka - když jsme byly malé, všichni nás poznávali podle barev. Měly jsme stejné oblečení, ale já měla červené a Hanča modré. Na oslavu jsme se tak i oblekly a hosté si na naši barevnou odlišnost z dětství také vzpomněli a vytunili tak dárky! Teta se strejdou donesli obrovskou krabici, která byla z jedné poloviny červená a z druhé modrá :D. Od bratrance jsme dostaly krásné náušnice - já červené, Hanča modré. Náhrdelník srdce, který je v půlce přepůlený a každá má jednu polovinu. Dále nádherné kytičky, úžasný dort s mašlemi z marcipánu (červená a modrá), jahodami a borůvkami. Od tety se strejdou poukaz na psí spřežení! Moc se těším! Je to celoroční akce, ale radši bych jela ve sněhu :), snad se nám to poštěstí. Také jsme každá dostaly hrnec do domácnosti, tož abych začala vařit :D. 

Bylo to skvělé :). A co jste si přáli Vy ke 20. narozeninám :)? 

Jelikož už nestihnu před Vánoci napsat žádný další článek, chtěla bych Vám popřát klidné Vánoce a hodně zdraví v novém roce 2021 :)! 


Na závěr se pokochejte fotkami z narozenin :)









Komentáře

  1. Tak tento rok ti to vyšlo s tými dvojkami naozaj skvelo! :D Dodatočne prajem ešte všetko najlepšie :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :D líbilo se mi, jak to hezky vyšlo :D :). Moc děkuji za přání! :)
      Leník

      Vymazat
  2. Krásná oslava a vzpomínka na barvené rozlišení. :) Já ve dvaceti jsem dostala příspěvek na autoškolu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to skvělé, jak si všichni vzpomněli :). To je super! Já autoškolu už mám, takže jsem dostala školu smyku, docela se bojím :X :D
      Leník

      Vymazat
  3. Fotky z oslavy jsou moc pěkné :) Užij si let balonem a psí spřežení, určitě to bude super zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji všechno nejlepší k narozeninám <3 Ani už si nepamatuji, už to jsou 3 roky zpět :D .. No krásně jste se sladily holky! Myslím, že jste měli úžasnou atmošku a že máte na co vzpomínat <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to je krásné! Dodatečně všechno nejlepší. Moc vám to spolu sluší :) Jste krásné sestry. Přeju taky hezké svátky a všechno nej nej nej v novém roce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten dort vypadá fakt skvěle, stejně jako vy dvě. :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásné, takhle před Vánoci 😊 všechno nejlepší a hlavně Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Leni, ještě jednou ti ke tvým krásným kulatinám přeji všecičko nej a dodatečně také přeji krásný zbytek svátků vánočních a v novém roce hodně štěstí, zdraví a pohody :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji, Jani <3! Přání od Tebe mi udělalo velkou radost :)*!
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky