Vánoce 2020

 Ahojte, jak jste prožili Vánoce? Doufám, že v klidu a pohodě. 

Každoročně k nám na Štědrý večer chodí babička s dědou, nejinak tomu bylo i letos, ale nevečeřeli jsme společně. Prvně jsme se navečeřeli my, poté si vzali roušky, přijeli prarodiče a navečeřeli se oni. Celou dobu, co byli u nás, jsme měli roušky. Bylo to zvláštní, ale hlavně, že jsme byli spolu <3.

Co jsem si přála? Knížky :D, vždycky je na internetu nakoupím a pak je roznesu po příbuzných, aby mi je dali pod stromečkem. Dále jsem pod stromečkem našla batoh na NTB, školu smyku (to se budu bát :DD), dvě krásné zimní bundy a let vrtulníkem nad naším městem!!! Let se uskuteční v červenci, moc se těším :)! 

Můžete se podívat na náš stromeček a pár fotek se ségrou :) - pohoda u Pelíšků (bez nich si nedovedu představit Vánoce!)

Mějte krásný konec roku a hlavně buďte zdraví!








Komentáře

  1. Covid dělá plno situací zvláštních, ale hlavní je, že jste neporušili tradici. :)
    S těmi knížkami je to super nápad! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, hlavně, že jsme byli spolu :)
      Jo jo, už to takhle praktikuji asi třetí rok a je to fajn, doporučuji :D
      Leník

      Vymazat
  2. To jsou samé nádherné dárky! :-) Já přítelovi chtěla dát poukázku na řízení Tesli, ale potvora to uhodl, tak jsem to změnila. Každopádně já bych jednou chtěla věnovat/ dostat let balónem, i když bych se asi pokakala strachy :-D A překvapivě jsem letos nedostala ani jednu knihu k Vánocům! Si vynahradím a koupím něco sama :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, on to uhodl :D to je škoda, byl by to určitě skvělý dárek. Ale třeba ho můžeš dát příště, až na to "zapomene" a nebude to čekat :)
      Let balónem jsem si přála k narozeninám a dostala jsem ho :). Moc se těším, ale také bojím :X :D
      V tom případě si koupíš sama, dle vlastního výběru :)
      Leník

      Vymazat
  3. Krásně prožité svátky jsi měla :). Letos jsem měla Vánoce knižní, dělám to podobně, jako ty, jen dávám tipy a knížky se mi sejdou pod stromečkem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to moc fajn :). Jo jo, je to dobrý nápad :D jsem ráda, že nejsem jediná, kdo to takhle dělá
      Leník

      Vymazat
  4. Krásná vánoční a stědrovečerní výzdoba a tabule. :)

    Letos jsem měl dvojité Vánoce - 23. 12. s přítelkyní, 24. 12. klasicky s rodinou a bylo to moc fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) to sis je určitě taky moc užil :)
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky