Podzim v jižních Čechách

 Ahojky, chtěla bych Vás přivítat u dalšího článku, který bude znovu spíše fotečkový.

O víkendu jsem nejela domů, ale k Milevsku, kde se uskutečnila víkendovka se známými. Na programu bylo domlouvání táborů na příští rok. Zúčastním se příměstského tábora pro děti od 6 do 8 let. Bude i druhý tábor, spací (9-12 let), ale upřednostnila jsem menší děti. S nimi mě to baví víc :). Mám možnost stát se hlavní vedoucí, ale nabídku jsem odmítla, je to velká zodpovědnost... Třeba jednou... Nedomlouval se jen tábor, ale také se hrály hry, koukalo na film a užilo se spoustu legrace. Je tam krásná velká zahrada, kde jsme hrabali listí. Vyšlo nádherné počasí, tak to šlo samo :). Samozřejmě jsem něco vyfotila, koukněte ;) Všechny fotky foceny pouze mobilem.


Zahrada školky, kde se bude tábor pořádat






Doslova na dotek :D

Vidíte tu SPZ :D?

Našla jsem občerstvení Lenka, tak jsem se u něj musela vyfotit :D


Dnes jsem měla půlhodinky volno mezi hodinami, tak jsem se zašla podívat na náměstí a cvakla pár fotek. Bylo nádherně - nebe bez mráčků, prostě krása! :) Škoda, že jsem měla dlouho školu a nestihla jít na kolo, to chci ale zítra napravit :). 








Omlouvám se, že jsou zde samé fotečkové články, ale jak už jsem psala. Dny monotónně plynou, škola, odpočinek a tak pořád dokola, tudíž není nějaké zajímavé téma, o čem bych psala. Tak snad Vám to nevadí a na fotky se rádi podíváte. Dělají mi radost, chci si je tu uschovat. Snad udělají stejnou radost i Vám :). Jak si užíváte slunečné dny Vy? :) Děkuji za přečtení. Mějte se krásně! 

Komentáře

  1. Z Cerné věže mám doma letitou vstupenku, bylo by zajímavé porovnat, jaké tam dávají nyní. Přeju at se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to! Jestli tam někdy půjdu, ráda vstupenku vyfotím ;). Moc děkuji :)!

      Vymazat
  2. Moc krásné fotky, já mám fotečkové články ráda :). Jé, tak to si pak s dětmi určitě užiješ a třeba jednou i vedoucí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Jo jo, určitě to bude super, jako každý rok. Uvidíme, třeba ano :)

      Vymazat
  3. nevadí mi fotočlánky :) fotky jsou krásné, podzim je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky. :) Co si budeme, jižní čechy jsou krásné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) mám radost, že máš "naši" oblast ráda :)

      Vymazat
  5. Jů, náměstí, tam jsme se letos v létě něco nachodili! :)
    Přeji ti krásné podzimní dny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn :) snad se někdy uvidíme. Děkuji, tobě taky ❤️

      Vymazat
  6. Vypadá to tam moc krásně. Určitě se tam moc líbí i dětem :) Já jsem včera vyrazila na kolo do kavárny ve druhém městě. Jen škoda, že tak foukalo, celkem jsem se nadřela :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky nafocené, já mám hrozně ráda Budějovice, kousek odtud bydlí i mamka, tak to tam i trochu znám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Člověk se rád pokochá pěknými fotkami ;) Ta školkovská zahrádka mě vrátila do mých mladých let, zbožňovala jsem, když jsme se školkou byli venku na zahrádce. Hlavně tam bylo pořád, co dělat. Kromě různých prolézaček jsme tam měli i lísky, takže jsme se teď touto dobou předháněli, kdo toho nasbírá víc, a vím, že tam kvetlo strašně moc různého lučního kvítí :)
    Ve Budějovicích jsem byla jenom jednou na otočku, ale hrozně ráda bych se tam znovu podívala a víc si město prošla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). My jsme se ve školce měli "domeček" pod zlatým deštěm - krásné vzpomínky <3 Určitě znovu zavítej, snad se ti bude líbit :)

      Vymazat
  9. Krásné fotky, tábor bude určitě super :) :) Máte u vás moc hezký podzim ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :), snad se povede jako minule :). Ráda se kochám přírodou kolem <3

      Vymazat
  10. To auto .... :D Doslova na dotek... pusinku si dávají :D
    Podzim je krásný a v Budějovicích krásně vypadá směrem od Dukelské k Sokolskému ostrovu :D Nevím, jak se tato část jmenuje :D Tam mám ráda podzimní procházky s dětmi ze školky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky jsem z toho nemohla :D poslala jsem to taťkovi a on: ,,Tos řídila ty?" :DD Naštěstí neee.
      Joo, to je tady u mě O:) taky tudy ráda chodím/jezdím na kole :) díky za tip <3 třeba se někdy zase potkáme :)

      Vymazat
  11. Fotky jsou super, kolikrát stačí pár slov a fotky :)
    Ohledně tábora je to super, možná bych si aj troufla na vedoucí, ae je to zodpovědnost jak píšeš.
    Já jsem převážně pokaždé, když svítí v práci, takže si toho sluníčka moc neužiju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky štve, když svítí sluníčko, nebo padá sníh, tak jsem ve škole a když vyjdu ven, tak už je roztáto :D

      Vymazat
  12. Super fotky, být děcko, klidně bych tam na tábor jela:)

    OdpovědětVymazat
  13. úplná nádhera. Keby som nemala toľko deti tak by som išla hneď na nejaký výlet.

    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky