Podzimní fotky

 Ahoj, vítám Vás u dnešního článku.

Omlouvám se, že nejsem tolik aktivní, ale škola je již v plném proudu a na počítač je logicky méně času. Dnešní článek bude spíše fotečkový. V ČB mám kolo, které po škole ráda využívám. Máme krásné počasí, tak by byl hřích sedět na bytě. První půlka fotek je z ČB. Foceno pouze mobilem, proto se omlouvám za horší kvalitu. Druhá polovina je z víkendu, kdy jsem byla s taťkou na procházce se strejdovými pejsky. Posbírala jsem kaštany a večer z nich udělala zvířátka. Vzala jsem také foťák a zdokumentovala náš park. Snad se Vám fotky budou líbit :). Více fotek naleznete na rajčeti 🍅 ZDE. Moc děkuji za přečtení článku. Mějte se krásně a užívejte barevného podzimu 🍁🍂!

Krásné místo :) <3
 
Najdi knihu :D

Mazlík :) <3

Rozcvička :D. Na ulici jsem potkala dvě kočičky <3. Najdi druhou :))

Škoda šmouhy na objektivu :(. Je pod ním a nejde mi bohužel odstranit...


Na krmítko jsem položila dříve nalezený kamínek

Ťapkaaa :) <3





Komentáře

  1. To jsou moc krásné fotečky, už z nich jde úplně cítit podzim :). Ať se daří ve škole <3.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné místo.P.S. knihu jsem našla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je tam krásně :)! Super, šikulka! Já jsem si jí všimla, když jsem jela na kole :D

      Vymazat
  3. V Českých Budějovicích jsme trávili dovolenou, moc se nám tam líbilo :). Užívej sluníčkového podzimu a pohodové školní dny přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se vám tu líbilo :). Moc děkuji, Jani <3!

      Vymazat
  4. Však ty z toho telefonu jsou úplně dokonalé! :) Tvé hádanky mě bavily, vše jsem našla :D a kamínkování mě moc baví, zrovna dnes jsem také položila jeden včera nalezený :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) jsem ráda, že tě bavily a všechny jsi uhádla. Také mám kamínkování moc ráda :)

      Vymazat
  5. Tak to je krása! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, nejvíce se mi líbí ta první, s tím jezírkem/rybníkem.

    OdpovědětVymazat
  7. kočičky bych si pomazlila :) moc hezké fotky, vyzařuje z nich pohoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mourovatá byla moc přítulná :) černá se bohužel bála a blíž nepřišla. To jsem ráda, že se líbí, děkuji! :)

      Vymazat
  8. Miluju podzim a z mnoha fotek na mě doslova dýchá <3
    V Budějkách jsem studovala a docela bych se tam zase (samozřejmě jen v rámci dovolené :D ) vrátila zavzpomínat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je dobrá náhoda, že jsi taky studovala v ČB :)

      Vymazat
  9. Nádherné fotky! Jesenná príroda má proste svoje čaro :) A prajem veľa šťastia v škole, nech ti všetko vychádza :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Také mám moc ráda barevný podzim. Děkuju za podporu :)

      Vymazat
  10. Já mám šmouhu na senzoru, ale je dole. Na krajinky v pohodě, ale portréty už jsou obtížnější, retušovat na těle či tváři, na to ani v mém nefunkčním počítači nikdy nebyly dost silné grafické nástroje. Přeju další pěkné fotky, nejen ty kočičí. A někdy zase zaskočím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase upravovat vůbec neumím :D. Díky moc :) zase se někdy stav!

      Vymazat
  11. Krásné fotky, hlavně ty první dvě a předposlední. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu povedené fotky :) Taky bych měla udělat nějaké podzimní fotky... než přijde zima, to bude cobydup, čas letí... za chvíli jsou Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky sa moc podarili, ako aj dievčatá píšu je z nich úplne cítiť jeseň!

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  14. Letošní podzim považuji za velmi krásný :) Fotky jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  15. Ta první fotka je obzvlášť krásná, radost pohledět! :D Je super, že máš takto k dispozici kolo, je dobře, že využíváš příznivé počasí, dokud to jde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, také se mi líbí nejvíc :). Jo jo, za kolo jsem moc ráda, v ČB jezdí na kole každý :D je to rychlejší než pěšky a zdravější než MHD.

      Vymazat
  16. Krásné fotky. :-) Ať se daří při studiu! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky