Dívčí kámen

 Ahojky, v následujících čtyřech článcích bych Vám ráda povyprávěla o dvou výletech, které se uskutečnily minulý týden. První na státní svátek k oslavě Sametové revoluce, druhý o den později. Dnes se podíváme na fotky z Dívčího kamene, který jsem navštívila ve středu. 

Tato zřícenina gotického hradu se nachází v okrese Český Krumlov. Takže i když je v Jihočeském kraji, navštívila jsem ji poprvé. Pár informací z Wikipedie: Stojí v nadmořské výšce 470 m na skalnatém vrchu ze tří stran obklopeném Křemžským potokem u jeho soutoku s Vltavou. Místo, na kterém hrad stojí, bylo osídleno již v pravěku. Zřícenina je chráněna jako kulturní památka a jeho okolí je od roku 1952 součástí stejnojmenné přírodní rezervace. 

Zřícenina mě naprosto uchvátila, leží na nádherném klidném místě v souladu s přírodou. Nebylo tam moc lidí, takže to byla paráda. Přikládám pár fotek. Zbytek najdete na rajčeti 🍅 ZDE. Byli jste tu někdy? Jak se Vám líbí? :) Děkuji za přečtení, u dalších fotek na viděnou ;)!





Celý objekt hlídá bílá paní :)









Parádní budka na kafe :))








Komentáře

  1. Už jsem o něm slyšela, ale nikdy ho nenavštívila, protože ho máme dost z ruky. Ale celkově Český Krumlov mám ve wishlistu pořád 😍

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto místo moc dobře znám, jelikož jsme tam s přítelem před dvěma lety byli, když jsme cestovali a objížděli jižní Čechy :-) Krásné místo bez ohledu na roční období :-)

    OdpovědětVymazat
  3. kdysi jsem tam byla s rodiči :) fotky na mě působí tajemně, trošku temně :) podzim má své kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jsou takové temné :) přesně tak, podzim je krásný <3

      Vymazat
  4. Tyjo, to je hezké, jde z toho taková zvláštní atmosféra :) Já jsem tam nikdy nebyla a to vlastně v celém tvém kraji, tak to musím někdy napravit :))

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné podzimní fotky, musel to být fajn výlet. Z těch fotek na mě místo působí trochu strašidelně :) Dívčí kámen jsem nenavštívila

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky, taková místa mám moc ráda, líbilo by se mi se tam podívat :).

    OdpovědětVymazat
  7. Toto místo znám, ale nikdy jsem tam nebyla. Miluji ale hrady, zámky a zříceniny, takže být ta možnost, hned bych vyrazila. Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se tam někdy podíváš, moc se mi tam líbilo :)

      Vymazat
  8. Takhle zřícenina mě naprosto nadchla! Už hezky obsadila jednu z předních pozic seznamu, kam se nutně musím podívat (máš taky takový seznam?), bohužel asi až v létě, protože teď je to dost z ruky. Ale vypadá opravdu nádherně!
    Super mi příjde i ta budka na kávu! Uděláš si kávu a pak zaplatíš do kasičky? Nedaleko u nás takto funguje venokvní pípa (můžeš si tam načepovat pivo nebo limonádu) anebo v Jeseníkách na podobném principu funguje Lesní bar (skvělé místo, bohužel poslední roky je tam strašně moc turistů a sjou tam docela návaly xD Ale můžeš si tam dát třeba kremroli a je to uprostřed lesa, takže taky můžu doporučit)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psaný seznám úplně nemám, ale pár tipů mám v hlavě :) hodně mě také inspiruje IG. Ráda koukám na fotky z Čech. Pak je přeposílám ségře, že se tam někdy musíme vydat :D (např. Les Království, vyhlídka Máj, Hřensko apod.)
      Ta budka na kávu se mi také moc líbila :) (nevadí, že nepiju kafe :DD). Jo jo, takový bar už jsem také párkrát potkala, ale s kremrolí? To ještě fakt ne :D! Až tam pojedeš, máš za úkol vyfotit, prosím :)))

      Vymazat
  9. U nás v Beskydech máme lesní bar, ten sortiment je mnohem bohatší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být krásné. Někdy prosím vyfoť :) nebo jde najít fotka na netu?

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky