Novinky

 Ahojky, moc děkuji za komentáře u minulého článku. Jsem ráda, že se fotky líbily :)

Těším se, až si udělám další výlet. Snažím se jezdit každý týden na kole, akorát teď to bude horší s časem. Dva dny v týdnu končím pozdě, dva dny dříve - ve čtyři. To jsem se snažila jezdit, teď to asi nebudu moct stíhat :(. Navštívila jsem Hlubokou a vracela se domů za tmy (to ještě nebyl přesunutý čas). Koupila jsem si světýlka, tak uvidíme, jestli to někdy stihnu :D. Chtěla bych navštívit Stromovku (ne tu pražskou :D). Tento týden jsem vůbec nejezdila, dokonce jsem dnes oželela aerobik, jelikož je mi už od neděle špatně. Covid naštěstí nemám, jen nachlazení, ale je to hodně nepříjemné... Snad se z toho brzy dostanu. Těším se zítra domů, až si pořádně odpočinu. O víkendu máme naplánované setkání s přáteli z tábora, mám v plánu péct buchtu, ale vůbec nevím, jestli se zúčastním. Nechci je ohrozit. Ještě je čas, uvidím, jak mi bude... Včera večer jsem se dala do pečení. Poprvé jsem pekla jinde než doma. Trošku jsem se bála, jestli proběhne seznámení s troubou v pohodě, ale vyšlo to :D. Buchta měla u spolubydlících i spolužáků velký úspěch. Prý mám péct častěji :D pokusím se to splnit, baví mě to :). 

Půlka semestru je za námi (přijde mi, jako bych už ve škole byla déle než měsíc. Asi je to tím, jak máme hodně předmětů, tak se toho hodně událo), dnes jsme psali písemku z matiky. Ráno mi bylo hodně špatně, nadopovala jsem se práškama a šla si ji napsat. Byla jsem hodně nervózní, slovní úlohy byly zákeřné. Výsledky se dozvíme po neděli, tak snad... Moc se toho kromě školy neděje. Jak se máte Vy? Doufám, že jste zdraví. Na závěr přikládám fotky s Juráškem a nesmí chybět barevné listí :) Mějte se krásně!



Důvěra 💕🐴






Komentáře

  1. Fotky jsou boží <3. Každopádně čas rychle utíká, ať ti to ve škole hezky jde :). A nachlazení snad brzy přejde :).

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že si s koníkem rozumíte. Pěkný kontrast oranžové s modrou na dalších fotkách. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje zlatíčko <3 :). Díky moc, také se mi kontrast líbí!

      Vymazat
  3. Ať jsi brzy fit a matika dopadne dobře ;) Fotka jsou nádherné! Je super, že máte s Juráškem takový hezký vztah :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné obrázky :). Hlavně se brzy uzdrav a odpočívej, lámat přes koleno to asi nemá smysl, zdraví je nejdůležitější :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Máš pravdu, nelámala jsem to. Dávám se do kupy. Lepší se to :)

      Vymazat
  5. Fotky dokonalé!! 😍😍 Doufám, že už je Ti lépe! 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky!! Doufám, že je ti už lépe a nachlazení je už pryč, vím, jak umí potrápit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Baru <3! Odpočívám, naštěstí se to lepší :)

      Vymazat
  7. Přeji ti hlavně brzké uzdravení, podzimní fotky jsou krásné :) Je skvělé že se ti buchta povedla, já spíše raději vařím, pečení mě zatím moc nebaví :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Vaření je důležitější, pečení je jen taková třešnička na dortu. Já bohužel vařit moc neumím :(

      Vymazat
  8. fotky krásné :) přeji, ať jsi brzy zdravá :) já už si snad letos nachlazení vybrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) odpočívám - už je to naštěstí lepší, trápí mě už jen rýma

      Vymazat
  9. Jurášek ❤️ už se těším na Popelku🥰 taky mi to hrozně utíká :) já nerada jezdím na kole potmě 🙈 takže teď se nějakou dobu noc neprojedu 😅 doufám, že už ti je lépe 😊

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popelka je skvělá :). Po tmě je to na prd :/. Děkuji, už jsem skoro zdravá, jen rýma, ale ta určitě brzy přejde :)

      Vymazat
  10. Krásné fotky! A souhlas, že vše hrozně utíká, za chvilku tu už budou Vánoce. Nakupuješ už dárky nebo je na tebe ještě brzo? Já se od minulýho roku snažím nakupovat dost s předstihem, ať to nemusím řešit týden před Vánoci jako kdysi, to bývalo totiž nejhorší :D

    LV.
    kulturnicek.blogspot.com
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Pár jich mám, ale opravdu jen trochu. Měla bych začít :D. Do konce listopadu bych to chtěla mít hotové, abych nebyla ve stresu, že nestíhám. :D

      Vymazat
  11. Fotky máš moc pěkné! Snad písemka dopadne dobře. Jak vůbec snášíš třeba změny času?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Výsledky už mám, naštěstí jsem ji dala :). Děkuji za otázku! Naštěstí s tím nemám problém, akorát je škoda, že je tak brzy tma a nic se nestihne. Je docela nepříjemné chodit ze školy po tmě... Jak je to u tebe?

      Vymazat
  12. Snad už to máš vyležené a můžeš zase sportovat o sto šest :D Já kolo už zazimovala, u nás vždycky strašně na podzim fouká, není tu nic, co by to krylo, takže vždycky stačí pět minut a člověk dokonale prokřehne xD
    Fotky jsou nádherné, Jurášek je fešák fotogenický (už se letos zase těším na Štědrý den a Popelku!) a barvy podzimu - to je moje! Já chodbě procházkovala a pozorovala podzimní proměny po vlastních :D
    Aerobik máte jako volitelný tělocvik? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí už jsem OK, děkuji za optání :). Já jela na kole ještě včera, bylo hezky, ale i tak jsem se pořádně navlekla :D. Dnes byla vlezlá zima, pochmurno, tak jsem ho nevytahovala. Někdy se snaží pózovat, ale mám taky x fotek, kde má zavřené oči :DD. Ano, aerobik máme volitelný :)

      Vymazat
  13. Moc krásné fotografie. Je super, že ti pečení vyšlo a s troubou bylo vše v pohodě. Výlet na kole byl snad užitý a ještě budou. A jinak přeji hodně úspěchů ve škole a ať je ti dobře. Pěkné shrnutí. :)
    Katie S. (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Kolo jsem vytáhla ještě včera. Kdo ví, jestli ho ještě letos vytáhnu. Záleží na počasí. Stihla jsem to mezi hodinami, kdy jsem měla 2 hoďky pauzu. Po škole bych to skrze tmu asi už moc nestíhala :/ Děkuji za podporu :)

      Vymazat
  14. Ty jsi prostě šikulka..i pečení ti jde, všechno ti jde! :-D Jinak snad už se cítíš lépe ... já musím říct, že mě nachlazení a chřipky vždycky minou. Nevím, mám asi nějakou skvělou iminutu. Za těch 5 let, co chodím do práce jsem ještě nikdy nemarodila nebo nebyla doma kvůli nastydnutí... vlastně vůbec kvůli ničemu, jen kvůli Covidu! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvaly, ale všechno mi opravdu nejde :D! Dost se trápím třeba ve výtvarce, nebo v biologii, matice, nikdy mi nešla fyzika, chemie...
      To je fajn, že jsi takhle odolná! Covid je prevít :( už máš čich a chuť?

      Vymazat
  15. Taky ses nenudila jak tak vidím. Doufám, že už je ti lépe. Mě se zatím nachlazení i nemoci vyhýbají. Mám toho v práci dost a doma nestíhám dělat povinnosti :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí už jsem zdravá. To mě mrzí, že toho máš hodně :( je potřeba si odpočinout

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky