Auto

 Ahoj, přikládám fotku barevného auta, které na mě dnes vykouklo při pohledu z okna. Doufám, že Vám zlepší náladu stejně, jako mně :) 🌈


Jak se máte? :) O víkendu u nás napadl sníh ⛄! Těšila jsem se, že ho vyfotím v Budějovicích, ale když jsem přijela, už tu nebyl (v ČB je vždy tepleji než doma). Snad zase brzy napadne a stihnu ho pořádně vyfotit :D. Máte rádi sníh? Já ano. Myslím, že k zimě patří. Byla jsem nadšená ze sněhové nadílky předloni. To jsem si krásně několikrát zaběžkovala. Vloni to bylo horší, tak snad letos... :) 


Blíží se zkouškové. Snažily (je nás 60 holek :D) jsme se přemluvit profesory, aby dali co nejvíce předtermínů už před Vánocemi, abychom toho po lyžáku neměly tolik (jak jsem psala dříve, lyžák nám ubere jeden zkouškový týden :/). Bohužel se zatím moc nedaří a předtermínů je jen pár. Tak snad ještě někdo svolí.

Nic moc nového se neděje. Už jsem musela zazimovat kolo. O víkendu jezdím na koně, hrajeme tenis v hale a máme kondiční tréninky. Do toho doučuji angličtinu, peču a navštěvuji prarodiče :). Mějte se moc hezky a napište mi, jestli u Vás napadl sníh :). Těším se příště ;)!

Komentáře

  1. To auto je hustý, nic podobného jsem nikdy neviděla :-D U nás taky napadnul sníh, až jsem se divila. Nějak věřím, že by opravdu letos mohly být bílé Vánoce :-) A co se školy týče, tak doufám, že ti veškeré zkoušky vyjdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by byly bílé <3 předloni napadlo 25. :D Moc děkuju <3!

      Vymazat
  2. Ty doučuješ angličtinu? Tak to se opravdu nenudíš, stíháš toho strašně moc! :D Kdyby letos vyšly běžky, to by mi udělalo obrovskou radost, ale kdo ví, jak to všechno bude se státnicema a tak.
    Taky jsme se s holakam snažily přemluvit učitele k předtermínům, ale bylo nám řečeno, že tady se zkouškydělají v lednu, tak to budeme mít v lednu xD jsem na to hodně zvědavá :/ A do toho se hodně snažím motivovat k diplomce. Přitom Vánoce jsou už za měsíc! Jak já se letos těším!
    P.S. To auto je boží! Přesně takové maličkosti vylepší den o milion procent :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, ale 6. třídu, to ještě dávám :D :D :D. Ty se taky nenudíš <3! To je smutný, že předtermíny nedávají :( Souhlasím, mám ráda takové maličkosti :) např. rosa v minulém příspěvku

      Vymazat
  3. Jeeeej, sneh ti závidím❄️❄️❄️⛄️☃️ Tu je akurát tak zima :/ Teraz je toho fakt veľa neviem sa dostať k blogu ale inak sa mám celkom fajn 😅 také auto som veru ešte nevidela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vy na Slovensku máte více sněhu, ne? :) Míváte bílé Vánoce?

      Vymazat
    2. Práveže to teraz býva fakt bieda :/ skôr čo sledujem české schleich youtuberky tak majú snehu

      Vymazat
    3. Ak aj máme nejaký sneh tak väčšinou po Vianociach a dlho nevydrží :(

      Vymazat
  4. To auto je fakt stylové. :)

    Sníh mám moc rád, kdysi jsem hodně lyžoval nebo chodil na běžky. Když už je sníh, tak ať je pořádně, nemám rád takové břečky, pár cm a u muzea o cm víc atd :D

    Tak ať se zkouškové vydaří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, břečky jsou na nic :/ chtělo by to pořádnou nadílku :D Ta písnička je nej :D. Díky! :)

      Vymazat
  5. Barevné auto se mi líbí. Podobné jezdilo u nás ve vsi, když jsem byla malá. Jinak já také ráda fotím sníh.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné auto :D
    Tady taky napadl sníh, ale už je pryč. Bylo by super, kdyby byl sníh na Štědrý den, aspoň trošku. Sníh mám ráda, ale nemám ráda, když je na cestě břečka.

    OdpovědětVymazat
  7. to autíčko je jak duha :) také mám ráda sníh, ale u nás už moc nebývá :( snad ještě někdo svolí s dostanete nějaké předtermíny :) držím pěsti se zkouškami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, přesně, také mi připomnělo duhu :) Moc děkuji <3

      Vymazat
  8. To auto vypadá moc dobře :D
    U nás sníh jen poletoval, ale nevydržel. Tak snad aspoň na Vánoce :D
    Zkoušky určitě zvládnete ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkně barevné autíčko :D. Taky si myslím, že sníh k zimě patří, ale upřímně ve městech ho moc nemusím, zato na horách je boží :D. Každopádně až bude kluk větší, asi ho budu mít ráda i ve městech, ať můžeme chodit co nejvíce sáňkovat :D. Držím palce u zkoušek <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude krásné, až budete chodit sáňkovat :) moc děkuji 💓

      Vymazat
  10. To víš, sehnat náhradní díly bývá peklo :D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky