Prosinec

Ahojky, po dlouhé době Vás tady moc vítám! Děkuji, že jste mi zůstali věrní a stále sem chodíte. Moc to pro mě znamená 💗

Nemohla jsem se dočkat, až budu psát tento článek. Mám skoro po zkouškách a proto je čas na blog, čtení a odpočinek. Dala jsem si předsevzetí, že se budu o Vánocích dívat na televizi, kterou v průběhu roku dost zanedbávám. Zatím mi to moc nevychází, ale není všem dnům konec, určitě to ještě stihnu napravit :D. 

Prosinec byl hodně náročný, hlavně poslední týden před Vánoci, kdy jsem měla 4 zkoušky! Náš pan ředitel mi dal za úkol udělat si všechny zkoušky v předtermínu, protože mě bude možná potřebovat celý leden ke druháčkům (paní učitelka odchází na mateřskou a nová má přijít až v únoru). To se mi sice nepodařilo (ještě jedna mě čeká v lednu, protože profesor nedával předtermíny), ale většinu jsem stihla. Zatím mi nepsal, jestli mě tedy bude potřebovat. Určitě by to byla skvělá a obrovská zkušenost, ale bylo by to hodně náročné. Tak uvidíme :)

Tento týden také nezahálím. Celé dny jsem na kluzišti. Jsou prázdniny, tak lidé naštěstí chodí :). O Vánocích jsem museli mít zavřeno kvůli vysokým teplotám, kdy to bylo na plavky a ne na brusle. Teď bruslaři chodí, protože nikdo neví, jestli bude druhý den otevřeno, nebo jestli to bude zase bazén. Dnes jsem se nezastavila. Přišlo 260 lidí :)! Zítra mám volno, i když tak se tomu asi říct nedá :D pojedu na koně a pak na tenis. Slíbila jsem si, že budu o prázdninách odpočívat, zatím to sice moc nevychází, ale já se polepším :D! Jestli nepůjdu učit, tak mám před sebou do 12.2. prázdniny (kromě jedné zkoušky v půlce ledna), takže by to mohla být paráda :). Když bude potřeba, budu chodit zase suplovat (jestli nebudu učit měsíc v kuse), na kluziště, doučovat, koně, tenis, také se dostanu po delší době k pečení, čtení a byla bych ráda, kdyby nasněžilo (protože obrovský příval sněhu na začátku prosince jsem si bohužel kvůli zkouškám moc neužila), ráda bych vytáhla běžky :).

Doufám, že jste si užili pohodové Vánoce :) u nás sice 23. nasněžilo, ale potom přes 24 h pršelo, takže Štědrý den byl bez sněhu :/. Dokonce jsme měli znovu po půl roce povodně, ale o tom v jiném článku. Co jste dostali pod stromečkem? Já dostala spoustu krásných dárků - nový mobil (krásně fotí :)!), širokoúhlý objektiv na foťák, starou raketu z bazaru :D (zítra vyzkouším!), pekáč, sprcháč, kalendář, knížky, tričko... 20.12. jsme s Hančou oslavily 23. narozeniny. Dostaly jsme krásné dorty :).

Na závěr přikládám fotky, co se mi nashromáždily v galerii. Mějte se moc fajn, užívejte konec roku. Těším se na Vás příště :)!






S Hančou jsme vyrazily na ples :)

Při rozsvěcování stromečku


V ČB napadlo hodně sněhu :D






Před Vánoci jsem si zajela na Šumavu. Bude článek :)



Kvilda

Igráčkový betlém v Krumlově :D

Stromeček na nádraží

Nádherný Českobudějovický Advent :). Prý patří mezi 9 nejhezčích na světě! 










K narozeninám :)


Učitelské tričko na přání :)




23.12. Hodinu jsem čekala na vlak. Zpáteční měl 2 h zpoždění, nakonec spoj zrušili úplně.










Stromeček u babičky a dědy

Stromeček u nás



Dnešní krásný den na kluzišti :)


Krásné narozeninové dorty :)







Štědrovečerní večeře

Stará raketa :)

Středa, 20.12.2023, 11:45, Praha. Před 23 lety se narodila ségra :) 

Středa, 20.12.2023, 11:48, Praha. Před 23 lety jsem se narodila já :)

Komentáře

  1. U nás 23. napadlo skoro pol metra a potom tiež celý deň pršalo a odvtedy máme denne teplotu medzi 6 a 11 stupňov nad nulou🙈 My sme si Vianoce tiež celkom užili, ale prázdniny mám dokopy 2 týždne takže 8.1. hurá do školy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je škoda, že to nevydrželo! A bylo to tak blízko, 23.! To máš dobré, naši školáci jdou ve středu 3.1. :)

      Vymazat
  2. Týýjo, tolik krásných fotek, nevím, co okomentovat dříve :D To jsi dobrá, že se ti takhle daří se zkouškama :) A u druháčků by se ti líbilo, viď? :) Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! Dorty se povedly a dárky od Ježíška věřím, že potěšily :) My jsme ještě na Štědrý den měli trochu sněhu, ale už to tálo a na druhý den skoro nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Terko :) <3 jo jo, bylo by to fajn, ale určitě taky hodně náročné :D

      Vymazat
  3. Prvorozený to má podobně, škola mu začíná až po 19. únoru, zkoušku má taky jenom jednu, všechny si stihl udělat před Vánocemi, ale byl to masakr. U nás nasněžilo přes třicet čísel a na Štědrý den lehce pršelo, takže to nestihlo roztát a Vánoce jsme měli přeci jen bílé :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc šikovný :) budu držet palce na poslední zkoušku! Tak ještě že to vydrželo :)

      Vymazat
  4. Leni, prosinec jsi měla opravdu pestrý a určitě jsi se nenudila. Fotky jsou super, dodatečně přeji k narozkám všechno nej a do nového roku hlavně zdraví a spokojenost, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš, bylo to nabité :D Moc děkuji Evi, také přeji jen to nejlepší v roce 24 :)!

      Vymazat
  5. Máš to pořád dost hektické, snad ti vyjde aspoň nějaký odpočinek :). Jinak krásné fotky a dodatečně všechno nejlepší k narozeninám vám oběma :). A taky přeji krásný nový rok :).

    OdpovědětVymazat
  6. přeji, ať i zbytek zkoušek se zadaří a je to :) dorty vypadají opravdu chutně a skvěle :)

    u nás bohužel svátky kvůli nemoci nevyšly, tak mě to vůči malému dost mrzelo a stále mrzí, ale nedá se nic dělat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) byly moc dobré! To mě mrzí :( snad už jste OK <3!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky