Výstava

 Ahojky, před 14 dny jsem stála na zastávce, čekala na MHD a viděla billboard na výstavu orchidejí v Jihočeském muzeu. Jelikož mám kytičky moc ráda, neváhala jsem a na výstavu vyrazila. Vystavovaly se nejen orchideje, ale také bromélie, kaktusy, sukulenty a masožravky. Před 2 lety jsme měly předmět pěstitelské práce. Bylo fajn připomenout si a vidět některé rostlinky naživo. Orchideje máme s mamkou moc rády. Doma jich máme několik :). Na pěstitelkách při učení na poznávačku jsem objevila sukulent, o kterém jsem slyšela poprvé. Šlo o živé kameny (Lithops). Zaujaly mě na první pohled a hledala jsem si o nich více informací. V běžném květinářství je nemají, možno koupit přes internet. Přála jsem si je k narozeninám a dostala je :). Péče o tuto rostlinku je velmi snadná. Jelikož je to sukulent, má ráda sucho. Teď v zimě nezaléváme vůbec. Krásně mi roste, uvidíte na konci článku :). Kvete září-říjen, ještě si chvilku počkám, ale už se moc těším a jsem zvědavá, co se mi z ní vyklube :)! Tuto netradiční rostlinku bohužel na výstavě neměli. Myslím, že by se lidem líbila. Tak třeba příště :). Už dost povídání, pojďme se podívat na fotečky, snad se Vám budou líbit!





Viděli jsme nejen rostliny :D

















































Na konci vystavili také motýly







Živé kameny před 2 měsíci

Živé kameny teď

Máte rádi rostliny? Šli byste na výstavu? Děkuji za přečtení, mějte se moc fajn. Těším se na Vás u příštího článku :) 

Komentáře

  1. Krásné fotky, na rostliny moc nejsem, ale kámoška by si jí určitě užila na 100%, ta má doma malou džungli :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. :)
    Kaktus je zatím jediná rostlina, která mi vydržela v mé pěstitelské praxi. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by se nejvíce na výstavě líbily kaktusy :-) Moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. V botanické zahradě v Liberci máme taky oddělení s orchidejemi, miluji to tam! A živé kameny vypadají opravdu velice zajímavě, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. joo, na takové výstavě by se mi moc líbilo, miluju kytky :D ♥ ty živé kameny jsem doma taky měla, ale podařilo se mi je zahubit (asi jsem je přelila, no) :/ ale je to moc zajímavá rostlinka, ráda bych si ji pořídila znovu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tam moc líbilo :) určitě jim dej druhou šanci, jsou super :)!

      Vymazat
  6. Týjo, živé kameny vidím poprvé v životě. Jsem zvědavá, jak budou růst dál :D Na posledy co jsem byla na výstavě bylo asi před 3 roky v Mariánských lázních a byla to výstava hub :) Ale masožravé rostliny mám taky ráda :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstava hub byla v Jihočeském muzeu nedávno, kamarádka byla a moc se jí to líbilo :)

      Vymazat
  7. to je moc krásná výstava a skvělé fotky :) ráda chodím na výstavu lilií a také orchidejí... ale ty jsem bohužel letos zmeškala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem se před lety téhle výstavy v Českých Budějovicích zúčastnila a moc se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky