Fotky modelů z 16.9.2015

Ahoj, dnes jsem přidala na rajče (ZDE album) fotky z 16.9., kdy jsem byla fotit Breyery (Annie, Andyho, Terku (jezdkyně), Billyho a Delu).

Rozhodla jsem se, že bych něco ráda vyrobila na modely ("potlesk", Leník jde vyrábět :OO :D), ještě nevím, jestli to bude NA koně nebo PRO koně (na je třeba ohlávka a pro je třeba výběh, to je příklad - "vysvětlení"). Ale ráda bych něco vyrobila, protože už ani nevím, kdy jsem naposledy vyráběla :O (stydím se). Já jsem opak Jeife :D :/.
__________________________________________________________________________________________________________________
Jinak přesně (včera to bylo přesně :D) za 14 dní bude Velká pardubická. Pojedeme tam :). Doufám, že se uvidím s Ruffi a Sončou, bylo by to fajn :3.

To je pro dnešní mini článek vše, protože nevím, co bych dál psala :/....

Dám vám sem jednu fotku z 16.9.



Schválně se podívejte na ten zajímavý videoklip :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky