125. Velká pardubická

Ahoj, tak je tady konečně slíbený článek o Velké pardubické :). Konala se 11.10.2015.

Nebudu všechny dostihy komentovat, jen některé, plus k nim přidám fotku a jméno vítěže a u některých něco málo k tomu :). Celkem bylo 8 dostihů.
Jinak jsme se tam potkali s Ruffi, bylo to fajn :), jsem moc ráda, že jsem tě potkala ;).


K poslechu při čtení :)
1. dostih - Cena firmy Chládek a Tintěra, Pardubice, a.s. - Cena Jana Kašpara

Vyhrál Stretton v sedle ž. Jaroslav Myška :) (můj oblíbenec). Přišli jsme zrovna, když závod začínal, jinak k tomu asi nic nemám :D.

Mezi dostihy byla vždy pauza a ta byla vyplněna "menšími" dostihy. Všechny "mezidostihy" nemám nafocené, takže o nich nebudu psát. Po 1. dostihu byl " Dostih na 1/4 míle "
Ten vyhrál Happy Jean v sedle Dáša Berková

2. dostih - Cena Pivovarů Staropramen - Cena Laty Brandisové

Vyhrál Arcione (GER) v sedle ž. Jaroslav Myška :) :) :)


,,Malá pardubická pony" ( <- "mezidostih")
Nemám bohužel napsaného vítěze, ale přidám vám aspoň fotku :).

3. dostih - Cena ČASCH
Bohužel nemám napsáného vítěze, myslím že ani fotku.. :/

Nebyl "mezidostih".


4. dostih - Cena hejtmana Pardubického kraje - Cena Vltavy
Vítěz Charme Look v sedle Barbora Málková!
První žena v historii, která vyhrála tento dostih! A nechala za sebou velké hvězdy; Jana Faltejska, Marka Stromského, Josefa Bartoše, Josefa Váňu ml., Marcela Nováka, Jaroslava Myšku, Josefa Sovku, Ondřeje Velka...
Byl to krásný závod!

"Mezidostih" nebyl.

5. dostih - Poplerův memoriál
Nemám napsaného vítěze...

"Mezidostih" nebyl.

6. dostih - Cena společnosti VCES a.s. - Cena Labe
Bohužel také nemám napsaného vítěze..

Nebyl "mezidostih".

7. dostih - Stříbrná trofej
Bohužel nemám napsaného vítěze...

Nebyl "mezidostih".

A konečně 8. dotih - 125. Velká pardubická s Českou pojišťovnou

Napíšu vám účastníky. Fandila jsem Josefu Bartošovi, nakonec skončil na pěkném 3. místě.

1) Rabbit Well (GB), ž. Josef Váňa ml.
2) Ribelino (FR), ž. Pavel Kašný
3) Sherado, Lukáš Sloup
4) Nikas, ž. Marek Stromský
5) Universe of Gracie (GER), ž. Jan Faltejsek
6) Modena, ž. Dušan Andrés
7) Templář, ž. Kevin Guignon
8) Pareto, Matej Rigo
9) Hipo Jape, Petr Tůma
10) Amaragon, Martin Liška
11) Al Jaz, ž. Josef Sovka
12) Klaus (POL), ž. Raffaele Romano
13) Peintre Abstrait (IRE), Dominik Pastuszka
14) Orix, Vlastislav Korytář
15) Ter Mill, Ondřej Velek
16) Gauner Danon (GER), Sertash Ferhanov
17) Kasim, ž. Marcel Novák
18) Sokol (CAN), Thomas Garner
19) Lorain, ž. Jaroslav Myška
20) Nebrius (POL), Jakub Kocman
21) Zarif (IRE), ž. Josef Bartoš
22) Pasquini Rouge (FR), ž. Jordan Duchene

Uff :D.
Na rajčeti je mám všechny vyfocené ;), na konci článku bude odkaz na fotky.

Vepředu v "průvodu" šla královna, Orphee des Blins :3 :).

Bylo to strašně rychlé :D.

Vyhrál NIKAS, s žokejem Markem Stromským :)!!



NIKAS :)

1. Marek Stromský, 2. Pavel Kašný, 3. Josef Bartoš, 4. Jan Faltejsek, 5. Josef Váňa ml., 6. Marcel Novák (mám podpis), 7. Jaroslav Myška (mám podpis i fotku).


Pak tam ještě byla Malá Velká pardubická 2015, skákali přes překážky poníci s vodiči :), mám fotky, ale nevím, po jakém závodě to přesně bylo, v programu jsem to nenašla... Ani nevím bohužel vítěze, tak alespoň fotku :).

To je všechno :). Snad mám všechno dobře. Kdybyste věděli nějaké vítěze, které jsem já nenašla, klidně mi je napiště, budu ráda :). U některých dostihů jsem nepsala oficiální jména, protože byla strašně dlouhá :D.

Album ZDE.

Chtěli jsme udělat fotky na Halloween s Haníkem, ale v sobotu byl Hubert (o kterém vám určitě napíše Hanča) a pak soud a tancovačka, takže jsme to nestihly :/. Ale fotily jsme včera ;), v příštím článku se můžete tedy těšit na fotky :), Haník vám svoje určitě také zveřejní.
Jej, to byl dlouhý článek... :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky