Shrnutí

Ahoj!
Tento článek bude pouze informativní, příští bude o FED CUPU na kterém jsem v neděli byla, takže si myslím, že se máte na co těšit. Abych vás trošku naladila, TADY jsou fotky z neděle, focené foťákem, možná tam ještě přidám focené mobilem, zatím nevím....

Teď již k tomu, proč článek píšu. Dlouho jsem přemýšlela, jaké udělat dárky, až mě napadlo vyrobit deku a na ní nějaké vánoční motivy (asi nalepené, nebo namalované? ještě nevím....), co vy na to? Prosím, napište mi svůj názor do komentářů. Dárky budu posílat - Jeife, Haník (posílat :DD), Ruffi, Betty, Miskaa13, liška, Šíša, Peepers, KonyGilli, Tykvička, Kami B.B. Kterým nepošlu, nesmutněte, moc si vás všech vážím, ale nemohu poslat všem...
Deka bude pro SCH, kdyby někdo neměl SCH, tak mi napište, nějak to vyřešíme :).
Jinak mi prosím můžete posílat vaše adresy na můj mail : ranc-u-breyeru@seznam.cz , samozřejmě vaše adresy po odeslání mažu, nebudu je využívat na nic jiného, nejsem debil!

Všem, kterým pošlu já, pošle dárky i Hanča (budeme posílat spolu). Na výběru jsme se domlouvaly společně :), takže ne, že já bych napsala rančerky a neukázala jí to, ale domlouvaly jsme se, jestli s tím obě souhlasíme ;). Budeme to logicky posílat v jedné obálce.

Mějte se krásně a pěkný zbytek týdne. - Zítra už je pátek!! Jupí :D :D :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky